معاون فنی و عمران منطقه۱۴ از برنامه ریزی جهت اجرای طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر در این منطقه خبرداد.

محمد امیری معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ با اشاره به هم اندیشی صورت گرفته برای اجرای طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر در منطقه که با حضور روسای فنی جدید نواحی شش گانه برگزار شد، از تصمیمات نهایی برای اجرای هماهنگ و برنامه ریزی شده این طرح در منطقه خبرداد.

وی افزود: نقشه راه بهسازی روکش آسفالت معابر شهر تهران تدوین و برای اجرا طی نیمه نخست سال ۱۴۰۲ آماده و کدهای اعتباری با موضوع آسفالت براساس برنامه اجرایی و عملیاتی برای نواحی ششگانه به تفکیک تهیه شده است.

امیری با اشاره به اینکه بهسازی معابر شهری با هدف ارتقای سطح ایمنی و سرویس دهی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر امری ضروری است، تاکید کرد: به منظور ارتقای عمر مفید آسفالت، لازم است مسئولان اجرایی و نظارتی در نواحی بر حسن اجرای این عملیات نظارت داشته باشند تا از این طریق بتوانیم ضمن اجرای احسن طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر شاهد کسب رضایت حداکثری شهروندان نیز باشیم.

معاون فنی و عمران منطقه با اشاره به اینکه این طرح در محورهای درجه سه اجرایی می‌شود، از برنامه ریزی و شناسایی برای انتخاب معابر بویژه معابر مهم و مورد درخواست شهروندان برای اجرای این طرح خبرداد.

وی با تاکید بر هماهنگی با شرکت‌های خدمت رسان و پلیس راهور قبل از شروع عملیات جهت شناسایی چالش‌ها و رفع و رجوع مشکلات موجود در محلات ابراز امیدواری کرد: با این همیاری و هماهنگی و اجرای به موقع طرح، شهروندان تحولی اساسی در سطح محلات منطقه شاهد خواهند بود.

  • نویسنده : علی صادقی پری