منطقه ۱۴ تهران با استقبال و ثبت نام بیش از ۱۶ هزار شهروند در مسابقات ورزشی قهرمان شهر(۲) در بین بسیاری از مناطق رکورد دار است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: در این مسابقات سرتاسری که در ۳ محور همراه با برنامه های متنوع ورزشی از منطقه ۱۴ تهران آغاز شده، با استقبال هزاران شهروند محلات دارالمومنین تهران همراه شده است.

سالاری پور با به اینکه در مسابقات قهرمان شهر یک، شهروندان منطقه ۱۴ در چندین رشته ورزشی در بخش آقایان و بانوان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند، افزود: ثبت نام همچنان ادامه دارد و علاقه مندان می توانند تا پایان مرداد ماه با مراجعه به آدرس varzesh.tehran.ir پرتال سازمان ورزش شهرداری تهران در این مسابقات ثبت نام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با پایان مهلت تعیین شده شهروندان منطقه ۱۴ همچنان در مشارکت رکوردار و موفق به کسب رتبه های برتر رشته های ورزشی شوند.

سالاری پور افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان در رشته های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، بومی محلی(هفت سنگ) و آمادگی جسمانی و آقایان در رشته های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دو میدانی، کشتی، فوتبالدستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز، و بدمینتون برپا می شود.

  • نویسنده : علی صادقی پری