هم اندیشی مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران به منظور بررسی ظرفیت‌ها، حل سریع مشکلات محله‌ای و اجرای طرح های اثرگذار مبتنی بر دیدگاه معتمدان و نخبگان، به میزبانی منطقه ۱۴ برگزارشد.

در دهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات که با حضور حجه الاسلام آقامیری عضو شورای اسلامی، محمدامین سالاری پور شهردار و معتمدین محلات دارالمومنین تهران برگزار شد، در خصوص نظام نامه جامع محلات مبتنی بر استفاده از ظرفیت معتمدان محلی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تبادل نظر و تاکید شد.

حجت الاسلام آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معتمدین محلات بهترین ظرفیت برای رفع مشکلات شهر هستند، هدف اصلی از برگزاری این نشست ها را احصا مطالبات شهروندان و اتخاذ تدابیر زود هنگام در جهت رفع مشکلات خواند و افزود: از طریق شبکه معتمدین محلات پیگیر مطالبات عمرانی و خدماتی شهروندان خواهیم بود.

آقامیری تصریح کرد: توسعه مناسبات مشارکت محور در اداره امور شهر از طریق به کارگیری نظرات و دیدگاه های شهروندان محله و بالاخص نخبگان و معتمدین محلی، مدیریت شهری را در حوزه‌های تصمیم‌سازی، اجرا و ایجاد امکان برای توسعه مدیریت مشارکتی یاری رسانده و زمینه ساز ارتقای حقوق شهروندی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های این مجمع به صورت فصلی و در سایر مناطق تهران، افزود: با هم اندیشی معتمدین، نخبگان و شورایاران محلات، نسبت به حل و احصاء سریع مشکلات مطرح شده و نیاز محله ها اقدام می شود.

  • نویسنده : محبوبه شاملو جانی بیگ