مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور شریانی کیاسر - سمنان در استان مازندران به دلیل بارش برف تا اطلاع بعدی خبر داده است.

به گزارش سیاسی نیوز به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور شریانی کیاسر – سمنان در استان مازندران به دلیل بارش برف تا اطلاع بعدی خبر داده است.

برف سنگین این جاده را مسدود کرد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.


در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین است. همچنین در برخی محور‌های استان خراسان رضوی بارش برف و باران گزارش شده است.

سامانه بارشی جدید در راه کشور/ از چهارشنبه منتظر باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۸ دی ‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد است.

ئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید در شرق کشور و ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه (۲۰ دی) خبر داد. 

صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۷ دی) در شرق استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان ، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و از بعد از ظهر این روز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه(۱۸ و۱۹ دی) پدیده بارشی در کشور نخواهیم داشت. 

ضیاییان اضافه کرد: چهارشنبه (۲۰ دی) با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز ، مرکزی، گیلان، مازندران و پنجشنبه (۲۱ دی) علاوه بر این مناطق در جنوب غرب کشور و استان‌های گلستان و خراسان شمالی بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور و دوشنبه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک خواهیم داشت.

 به گفته ضیاییان یکشنبه خلیج فارس و دوشنبه دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۸ دی ‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پس فردا ( ۱۹ دی ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

  • نویسنده : علی صادقی پری