آخرین خبر/ ساعاتی قبل خبر تلخ و هولناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شد.

به گزارش سیاسی نیوز، بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی در اولین ساعات بامداد امروز در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شد. به طور دقیق تر باید گفت ساعت ۲۳ شنبه ۲۲ مهر، کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش از سوی دخترشان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. 

شایعه سر بریدن کارگردان معروف

خبرگزاری صدا و سیما در اولین ساعت انتشار این خبر در گزارشی نوع قتل داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر را «به صورت سربری» بیان کرده بود. که این فرضیه ابعد این خبر هولناک را پیچیده تر می کرد.

اما دقایقی بعد ایسنا به نقل از پلیس البرز این خبر را تکذیب کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز، درباره جزئیات قتل هولناک آقای کارگردان گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

او  ادامه داد:  این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

ماجرای تهدید به مرگ همسر مهرجویی

در حالی که خبر کشف جسد داریوش مهرجویی،‌کارگردان پرآوازه سینمای کشور از سوی خبرگزاری‌ها تایید شده، پست اینستاگرام همسرش مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
 همسر داریوش مهرجویی چند روز پیش پست گذاشته بود که تهدید به قتل شده است.

حضور بازپرس ویژه قتل و دادستان فردیس در محل حادثه

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داده است. طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

فاضلی هریکندی گفت: به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

دادستان فردیس: قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهد شد

  • نویسنده : علی صادقی پری