هم اندیشی عفاف و حجاب با حضور شهردار منطقه۱۴، رئیس اداره بازرسی و جمعی از مدیران شهری به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرداری منطقه برگزارشد.

در این جلسه رضا کشاورز هدایتی رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه با بیان اینکه عفاف و حجاب در دین مبین اسلام سفارشات زیادی شده و یکی از دست آوردهای مهم انقلاب است و با رعایت آن انسان می‌تواند به جایگاه رفیع برسد، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری این مهم یک واجب شرعی و سیاسی است و لازم است قوی و مجدانه مورد دقت و توجه قرار گیرد.

کشاورز هدایتی افزود: با توجه به اینکه با رعایت و محافظت از این موضوع مه، زندگی خانوادگی استحکام می‌یابد، به طبع با نگاه اجتماعی و در شهرداری منطقه نیز وظیفه فردی و همکاری گروهی است تا این موضوع چه در فضای اداری و همچنین ارائه خدمات ضمن تکریم ارباب رجوع مد نظر قرار گیرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با قدردانی از کارکنان منطقه و مردم متدین و انقلابی دارالمومنین تهران، گفت: نگاه عفاف و حجاب در پرسنل شهرداری منطقه و مردم این گوشه از پایتخت وجود دارد و پای کار برنامه ها با موضوعات حجاب بوده و هستند.

سالاری پور با تاکید بر اینکه نگاه به این موضوع باید نگاه فرهنگ باشد، به اهمیت ظرفیت سازی و اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی برای ترویج و فرهنگسازی بویژه در نسل جوان در این خصوص اشاره کرد.
شهردار منطقه با اشاره به ظرفیت نوجوان و جوان و گروه های جهادی، بسیج، مدارس و مساجد در محلات منطقه گفت: با مشارکت و حضور نوجوانان و جوانان در برنامه ها و ارائه خدمات و فعالیت های فرهنگی، برگزار ی هم اندیشی ها، تشکیل شوراهای فرهنگی و در کل اجرای برنامه ها با نگاه فرهنگی می توان در این برنامه ریزی قدم های تاثیرگذاری برداریم.

  • نویسنده : شکوه زین الدینی