رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از سرانه های فرهنگی، هنری و ورزشی منطقه14 ، بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی و مساجد برای مشارکت جوانترها دراجرای کیفی تر فعالیت ها و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی تاکید کرد.

به گزارش سیاسی نیوز، نرگس معدنی پور با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های شهرداری منطقه درراستای ایجاد ظرفیت های اجتماعی ، اجرای برنامه های فرهنگی و توسعه فضاهای ورزشی ، گفت: ایجاد امید ، نشاط و مشارکت اجتماعی در اثر بخشی برنامه های فرهنگی ، آموزشی و همدلی شهروندان خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت تقویت برنامه های اجتماعی با مشارکت نوجوانان و جوانان و بر مبنی محله محوری ، تشکیل شوراهای فرهنگی و کانون نوجوانان در منطقه۱۴ و فعالیت های گروه های جهادی در دارالمومنین تهران را از برنامه های خوب شهرداری منطقه در راستای بروز و ظهور توانمندی نسل جدید و اثر بخشی برنامه ها برشمرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز با اشاره به همدلی مسئولان و شهروندان برای اجرای برنامه های اجتماعی وفرهنگی ، از اهتمام مدیریت شهری منطقه برای توسعه و افزایش سرانه های ورزشی همچنین اجرای برنامه های کیفی و ارائه خدمات متنوع اجتماع محور مورد نیاز شهروندان با بهره مندی از ظرفیت های نخبه، نوجوان، جوان و گروهای جهادی خبرداد.

معدنی پور وجود بیش از۲هزار مسجد و پایگاه مذهبی در دارالمومنین تهران را امتیاز مذهبی و فرهنگی این منطقه برای توسعه فعالیت های اجتماعی و توریج فرهنگ ایرانی اسلامی با مشارکت ظرفیت های نوجوان و جوان دانست. وی از تجهیز و بروز رسانی سرانه های فرهنگی و ورزشی و تلاش برای تخصیص بودجه برای رفع این نیاز محلات به عنوان برنامه های مورد توجه در شورای شهر تهران بر مبنای عدالت توزیعی تاکید کرد.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق
  • منبع خبر : سیاسی نیوز