فضاها و زمین های باقی مانده از پروژه بزرگراه امام علی(ع) با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی، به سرانه های عمومی برای شهروندان منطقه14 تبدیل خواهد شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ در روند رصد پروژه های شهری منطقه ، در سال جدید نیز از ظرفیت های مسیر و محدوده بزرگراه امام علی(ع) برای افزایش سرانه های عمومی ویژه شهروندان این منطقه بازدید کرد.

در جریان این بازدید که با همراهی مدیران شهری و اجرایی منطقه صورت گرفت، فضاها و زمین های خالی باقی مانده از پروژه امام علی(ع) بررسی و برایتبدیل بیش از۳۰زمین و فضاهای حاشیه ای این محدوده به سرانه های خدماتی چون پارکینگ طبقاطی، فضای سبزو… در آینده نزدیک برنامه ریزی شد.

بر این اساس مقرر شد شناسنامه اطلاعاتی و گزارش تکمیلی و پیشنهادی درخصوص تخصیص زمین های مورد نظر به کاربری مورد نیاز تهیه و ارائه شود.سالاری پور در جریان این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در تهیه طرح و آماده سازی اجرای این پروژه ها ، بیان داشت: همه ظرفیت ها برای پیگیری و رفع مشکلات و نیازهای شهری شهروندان متمرکز شده است و در راستای توسعه و آبادانی محلات همچنین ارتقای سرانه های عمومی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان رصد میدانی ، ارزیابی طرح ها و راه کارهای لازم بزودی ارائه و انجام می شود.

  • نویسنده : مهدی طاهری