امیر یزدی شهردار منطقه۱۴ در ادامه سلسله بازدید های میدانی از محلات، ضمن بررسی مشکلات نگهداشت، سرانه های عمومی و ظرفیت های محلات شمالی و مرکزی منطقه بر تسریع مناسب سازی پیاده روها ، بازپیرایی و توسعه فضاهای سبز و رفع چالش های این محلات برای جلب رضایت شهروندان تاکید کرد.

به گزارش سیاسی نیوز؛ یزدی ضمن بازدید از وضعیت بوستان های بزرگ منطقه چون سلیمانیه و سهند، بر برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای جلب رضایت مندی شهروندان با تامین روشنایی و رفع خاموشی معابر و بوستان ها برای حضور خانواده ها تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت های کالبدی محلات برای رفاه بیشتر شهروندان از دیگر موارد مورد تاکید یزدی در این رصد میدانی بود که با همراهی مدیران شهری صورت گرفت.
وی ضمن بررسی ظرفیت های عمومی، نگهداشت معابر، وضعیت ترافیک و شریان های عبوری، در گفت و گو با برخی اهالی محله ها بر تسریع در رفع نیازهای شهری و اتمام بموقع پروژه های توسعه محله ای پیش بینی شده در این محلات تاکید کرد.


گفتنی است در برنامه رصد نقطه به نقطه منطقه که این هفته از سطح ناحیه۲ صورت گرفت، در نتیجه مشکلات و معضلات احصاء و اقدامات لازم جهت افزایش زیبایی بصری و امنیت ترافیکی و تامین روشنایی نقاط تاریک این گوشه از منطقه و اتمام پروژه های توسعه محله ای برای رضایت شهروندان رفع برنامه ریزی شد.

  • نویسنده : شکوه زین الدینی