شهردار منطقه۱۴ از راه اندازی شهردخت ویژه بانوان دارالمومنین تهران تا سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش خبرنگار سیاسی نیوز، امیر یزدی با اشاره به اجرای طرح تحول ۲۰ گانه خدمت شهر تهران و  لزوم وجود مجموعه هایی برای ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزشی ویژه بانوان گفت:شهردخت در دارالمومنین تهران با رویکرد تخصصی آموزش های قرآنی و مذهبی فرصتی برای توزیع عادلانه امکانات فرهنگی و مذهبی ویژه بانوان است.

وی با بیان اینکه شهر دخت مجموعه‌ای امن با امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی است که روزانه صدها دختر و بانوان منطقه می توانند بدون هیچ گونه دغدغه‌ای ساعت‌ها در آن وقت بگذرانند و لحظات شاد و مفرحی را در کنار کسب مهارت های آموزشی سپری کنند، اظهار داشت: با جدیت فراوان به دنبال آن هستیم که این مجموعه در ناحیه یک منطقه تا دهه فجر افتتاح و دراختیار بانوان قرار گیرد.
توسعه اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانواده راه اندازی مرکز جدید کارافرینی کوثر در منطقه۱۴
امیر یزدی شهردار منطقه از افتتاح مرکز کارافرینی کوثر در راستای مهارت افزایی و اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانواده خبرداد.

یزدی با بیان اینکه مراکز کوثر علاوه بر اینکه در زمینه کارآفرینی فعالیت خوبی در تهران دارند؛ در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز مثمر ثمر هستند، گفت: در همین زمینه بانوان سرپرست خانوار منطقه نیز در ۴مراکز فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این مرکز در کوچه استاد ابراهیمی و بخش غربی منطقه به عنوان پنجمین مرکز امکان بهره مندی ده ها بانوی دیگر از خدمات این مرکز و اشتغالزایی شان فراهم می شود، یاداور شد: این مرکز کوثر تا سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به کار و در اختیار فعالیت های کارافرین خواهد بود.

پاتوقی برای دورهمی های متفکرانه راه اندازی کافه کتاب ویژه دختران و بانوان منطقه۱۴

شهردار منطقه۱۴ از راه اندازی پاتوق فرهنگی دیگر با عنوان کافه کتاب ویژه بانوان دارالمومنین تهران خبرداد. امیر یزدی گفت: تمهیدات لازم برای افتتاح کافه کتاب ویژه بانوان منطقه همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در۲۲ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

یزدی هدف از آغاز به فعالیت این فضای فرهنگی و آموزشی را بروز خلاقیت های هنری، فرهنگی و بهترین گزینه برای برپایی دورهمی‌ها متفکرانه دخترانه و دوستانه نام برد و افزود: این فضا در مجموعه شهربانوی منطقه آماده شده و علاقه مندان در همه گروه های سنی می توانند علاوه بر بهره مندی از کتاب های تخصصی با موضوعات مرتبط با خانواده، از ارائه بازی های فکری، ورکشاپ ها و هم اندیشی های تخصصی و خلاقانه در راستای ارتقای خانواده بهره مند شوند.

  • نویسنده : شکوه زین الدین