معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از عملیات ویژه رنگ آمیزی المان‌های ترافیکی و نظافت مکانیزه در محورهای مهم عبوری شرقی و غربی منطقه خبرداد.

علیرضا برزگر مرادی گفت: این عملیات در راستای منظرآرایی و زیباسازی شریان‌های عبوری برای شهروندان در دو محور امام علی(ع) و بسیج انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۲ هزار مترطول رنگ آمیزی نیوجرسی های بزرگراه امام علی (ع) انجام شده است، افزود: به منظور حفظ ایمنی و الزامات زیست محیطی و رفع خطر از جداره های شهری نیز نسبت به رفع خطر مینی نیوجرسی خیابان رحیمی بزرگراه بسیج توسط عوامل اجرایی اقدام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه همچنین به عملیات ضربتی نگهداشت و رفع مشکلات شهری و ترافیکی محورهای مواصلاتی منطقه اشاره کرد و گفت:در راستای اجرای طرح نگهداشت‌ و ارائه خدمات به شهر و شهروندان، تیم عملیاتی و نظارتی منطقه بسیج شدند و با فعالیت های مختلف نسبت به پاکسازی و نظافت بزرگراه امام علی «ع» در محدوده غرب منطقه اقدام لازم را انجام دادند.

به گفته وی؛ عملیات شستشو المان‌های و تابلو ترافیک کف تراشی و نظافت مکانیزه توسط جاروب بزرگراهی (۴ هزار متر طول)، با توجه به تردد شبانه روز ی در این بزرگراه ها به درخواست شهروندان به فوریت انجام شد.

  • نویسنده : حمید عرب