شهردار منطقه ۱۴ از طریق مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری(سامانه ۱۱۱) پاسخگوی مطالبات، ایده ها و نقطه نظرات شهروندان دارالمومنین تهران شد.

امیر یزدی به منظور اجرای هر چه شایسته تر طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی برخط مدیران شهری به شهروندان، سه شنبه ۲۴ مرداد از طریق سامانه سامد «۱۱۱» به سئوالات و درخواست های شهروندان پیرامون موضوعات و مسائل شهری پاسخ داد.
یزدی در این ارتباط تلفنی با مردم، پاسخگوی مشکلات شهروندان در زمینه‌های مختلف از جمله؛ شهرسازی، خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی بود و دستورات لازم برای رسیدگی در چارچوب ضوابط به معاونت‌های مربوطه صادر کرد.

  • نویسنده : محبوبه شاملو جانی بیگ