مسایل اجتماعی باید توسط گفتگو و آحاد مردم حل شود ولی این مهم تنها به این موضوع ختم نمی شود و سیستم اداری مملکت باید دارای قانون باشد.

به گزارش سیاسی نیوز؛ دکتر قاسمپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع هیئت های مذهبی بانوان با بیان این مطلب که حجاب و عفاف و اقدام کار فرهنگی اولویت هیئات مذهبی برای قشر جوانان و نوجوانان باید باشد.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان این مطلب که بحث زنان و خانواده برای ما بیش از پیش دارای اهمیت است و اقداماتی که در این بستر صورت می پذیرد برای حل مسائل مهم اجتماعی می باشد.

قاسمپور در ادامه افزود که مسایل اجتماعی باید توسط گفتگو و آحاد مردم حل شود ولی این مهم تنها به این موضوع ختم نمی شود و سیستم اداری مملکت باید دارای قانون باشد.

وی نهادهای حاکمیتی را جزو ارکان اصلی حل این موضوع دانست و بستر سازی ضوابط را در راستای وظایف مجلس خواند و افزود لایحه حجاب که به مجلس ارائه گردید فقط حالت سلبی داشت و در کمیسیون ها مبحث احکام فرهنگی هم به این لایحه عفاف و حجاب افزوده شد و وظایف نهادها و دستگاه های متولی نیز در آن گنجانده شده است.

امروز لایحه عفاف و حجاب تصویب شده است و برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تایید شورای نگهبان دارد .

قاسمپور در ادامه گفت ما دغدغه خانواده های متدین و خانواده های معظم شهدا را کاملا می دانیم و برهمین اساس در لایحه توجه زیادی به خانواده های مسوولین و افرادی به اصطلاح سلبریتی شده است و قوانین برای کسانی که ناهنجاری در جامعه داشته باشند سنگین تر خواهد بود.

  • نویسنده : عبدی
  • منبع خبر : سیاسی نیوز