به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و هفته درختکاری ، 62 اصله نهال به یاد همکاران شهرداری تهران درگذشته بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا با حضور حامد مظاهریان معاون توسعه منابع انسانی ، عباسعلی مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، معاونین و مشاورین اداره کل رفاه و جمعی از نخبگان ورزشی در مجموعه الماس شهر کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، عباسعلی مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی با ابراز همدردی با خانواده‌های درگذشتگان بیماری کرونا، اظهار امیدواری کرد: این یادبود بتواند در تسکین آلام و ناراحتی‌های روحی و روانی بازماندگان کمک کند.
وی با اشاره به عدم امکان برگزاری مراسم یادبود برای درگذشتگان دوران کرونا که یک خلاء احساسی را برای بازماندگانشان وهمچنین همکاران ایجاد کرده و به ‌نوعی از نظر روحی و روانی فشارها و ناراحتی‌هایی را برای آنان به‌همراه داشته است افزود این شرایط موجب شد تا برای همدردی با خانواده ها، دوستان و همکاران آنها، با کاشت نهال، یاد و خاطره درگذشتگان این عزیزان را گرامی داریم.
مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی با بیان اینکه درخت نماد رشد، پویایی، حرکت و تکامل است افزود کاشت درخت موجب رشد و تکامل انسان‌ها ، زنده نگه داشتن یاد همکاران درگذشته ناشی از بیماری کووید ۱۹ می گردد و به ما یادآوری می کند نام این همکاران زنده است و مسیر او ادامه دارد و همچنین امیدوارم با این برنامه‌ها بتوانیم حیات و طبیعت را پاس بداریم.
مدیح افزود به واسطه انجام این عمل خیرکاشت درخت امیدوارم که خداوند متعال در کار و تلاش به عنوان عامل مهمی در رشد معنوی و تربیتی و سلامت فکری و معیشتی ما و همکارانمان در شهرداری تهران را یاری نموده وآینده‌ی نیکی را مقدّر فرموده باشد و قلب مقدّس ولیّ‌عصر از ما راضی باشد.