پیروزی پورتو در شب درخشش ستاره ایرانی؛ طارمی به تنظیمات کارخانه برگشت

به گزارش سیاسی نیوز، «آشتی دوباره طارمی با گلزنی» سوژه اصلی رسانه های پرتغال بعد از بازی شب گذشته پورتو با فامالیسائو بود که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع اژدها به پایان رسید.

طارمی در این فصل برخلاف فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و در ۱۰ بازی خود برای پورتو تنها ۲ گل به ثمر رسانده بود. تا جایی که او را در بعضی بازی ها نیمکت نشین کرد و حتی از یک ضربه پنالتی نیز او را محروم کردند.

فشار روی ستاره ایرانی به خاطر گل نزدن در این فصل زیاد بود به همین خاطر وقتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند به طرف سرخیو کونسیسائو سرمربی تیم رفت و او را با حالت بغض در آغوش گرفت.

طارمی با گلزنی در این بازی به نوعی از زیرفشارهای روانی خارج شد. سایت «گل پوینت» هم در ارزیابی فنی اش از این دیدار به ستاره ایرانی نمره خوب ۶٫۷ را داد تا به عنوان دومین بازیکن برتر میدان انتخاب شود.

طارمی و فرانسیسکو کونسیسائو، تنها ملی‌پوشان تیم پورتو هستند که تا این لحظه در تمرینات تیم خود شرکت کردند و سرجیو کونسیسائو هنوز شاهد حضور گونسالو ریبیرو (زیر ۱۹ سال پرتغال) و خورخه سانچز(مکزیک) در اردوی تیمش نبوده است.

طارمی به تنظیمات کارخانه برگشت

پورتو پیش از این بازی با ٢۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت و تیم حریف نیز با ١۶ امتیاز در رده هشتم جدول جای داشت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با نظر کونسئسائو از ابتدا در ترکیب اژدها قرار گرفت.

پورتو خیلی زود و در دقیقه ٩ بازی موفق شد توسط اوانیلسون به گل برسد و از حریف پیشی بگیرد. درحالی که به نظر می‌رسید این بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پورتو به پایان برسد اما مهدی طارمی در اوقات تلف شده نیمه نخست موفق شد روی پاس گل وندرسون گالنو گل دوم بازی را وارد دروازه تیم میزبان کند تا این نیمه با برتری ٢ بر صفر اژدها به پایان برسد.

  • نویسنده : حمیدرضا عرب