نخستین هم اندیشی تخصصی روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴ با مدیران روابط عمومی نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان در این منطقه برگزار شد.

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، نشست تخصصی مدیران روابط عمومی نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان با اداره روابط عمومی در این منطقه با هدف تعامل و هم افزایی سازمان‌ها و نهادها در پیشبرد رویکردهای روابط عمومی و تدوین چشم انداز مناسب در افزایش مشارکت‌های شهروندی برگزار شد.

در این نشست که با حضور حسن عبدی مدیر روابط عمومی، کارشناسان و سایر مدیران روابط عمومی نهادهایی چون اداره برق، آب و فاضلاب، مخابرات، سرکلانتری، مجموعه ورزشی تختی، آموزش و پرورش، بسیج و… برگزار شد، در راستای برنامه‌های راهبردی و اجرایی منطقه و خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهر و شهروندان و تسهیل و تسریع در اطلاع رسانی و تعامل دوسویه بین مردم و نهادها پیشنهادات ارائه و تبادل نظر شد.

حسن عبدی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه در این نشست ضمن اشاره به فعالیت‌های شهرداری درراستای خدمت به مردم، رفع نیازها و توسعه و آبادانی محلات منطقه، بر تشکیل شورای اطلاع رسانی به منظور نیازسنجی مطالبات مردم و محلات و هم افزایی سایر نهادهای خدمت رسان برای خدمت بیشتر به شهروندان تاکید کرد.

شناخت ظرفیت‌های منطقه‌ای برای ارائه خدمت به کارکنان و مردم، تشکیل کارگروه اطلاع رسانی، نشست های دوره ای مستمر، برگزاری کارگاه های آموزشی، تشکیل اتاق فکر، تولید محتوای جذاب، فرهنگ سازی و اجرای برنامه‌های اجتماع محور و حضور نهادهای خدمت رسان در مساجد به منظور ارتباط بیشتر با شهروندان و رفع نیازهای محلات از جمله محورهای گفت و گو و مورد تبادل نظر در این هم اندیشی بود که علاوه بر طرح برنامه‌های خلاقانه و نوآور در منطقه برای سال جاری مطرح شد.

  • نویسنده : حسن عبدل