فریب ۲ شکست اخیر سپاهان را نمی‌خوریم/ در همه بازی‌ها دنبال برد هستیم

آزادمنش:ما میخواهیم بازی را ببریم – به گزارش سیاسی نیوز؛ علی آزادمنش وضعیت تیم شمس آذر را در آستانه دیدار مقابل سپاهان مطلوب خواند و اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته‌ایم. در این چند روز تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کردیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

مربی شمس آذر: گل‌محمدی باعث برتری پرسپولیس شد/ همچنان برای بقا تلاش می‌کنیم

وی درباره اینکه آیا تساوی برابر سپاهان برای آنها نتیجه راضی کننده‌ای محسوب می‌شود، تأکید کرد: ما به هیچ عنوان مقابل سپاهان برای مساوی گرفتن بازی نمی‌کنیم و در همه بازی‌ها دنبال برد هستیم. آمار فوق‌العاده‌ای که در بازی‌های بیرون از خانه داشتیم نشان می‌دهد که در هر بازی سه امتیاز را می‌خواهیم.

آزادمنش با اشاره به دو شکست اخیر سپاهان و اینکه برخی معتقدند آنها با شرایطی ایده‌آل روبه‌رو نیستند، خاطر نشان کرد: اصلاً این حرف را قبول ندارم و هر بازی شرایط خودش را دارد. سپاهان تیم بزرگی است و امسال جزو شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و ما به هیچ عنوان بازی ساده‌ای برابر آنها نخواهیم داشت. ما فریب دو شکست اخیر سپاهان را نمی‌خوریم و می‌دانیم که کار سختی داریم.

وی راجع به عملکردش در این فصل به خبرنگار تسنیم گفت:‌ این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و باید از اعتمادی که آقای دقیقی به من کرد تشکر کنم. او یک مربی فوق‌العاده است که در کارش جدی است و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. امیدوارم جواب اعتماد سرمربی را بدهم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

  • نویسنده : علی صادقی پری
  • منبع خبر : تسنیم