در جریان اجرای طرح نهضت در منطقه ۱۴، تاکنون بیش از ۲۰۰ معبر اصلی، فرعی با اولویت محلات کم برخوردار و درخواست شهروندان روکش دستی و مکانیزه شده است.

علی زیاری شهردار ناحیه ۱ منطقه با اشاره به تاکید شهردار دارالمومنین تهران به اجرای سریع و کیفی طرح نهضت آسفالت و عملیات آسفالت ریزی و مناسب سازی کوچه ها و معابر در قالب طرح های توسعه محله ای گفت: بر این اساس با جدیت و دقت تیم های عملیاتی در این بخش از منطقه نیز در حال فعالیت است.

زیاری افزود: پس از رصد میدانی مدیریت شهری از مشکلات این بخش از منطقه و با اجرای ضربتی روکش و لکه گیری آسفالت، مشکل مناسب سازی بسیاری از محور ها و کوچه های ناحیه از جمله خیابان سیرجان، قریب و کوچه عسگری پس از سالها مرتفع شدوی با بیان اینکه نونوار شدن بسیاری از کوچه پس کوچه های ناحیه رضایت اهالی را به دنبال داشته است، یاداور شد: طرح های توسعه محله‌ای از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری است چرا که بستر مناسب برای زندگی شهروندان در هر محله را متناسب با خواست و نیازشان فراهم می کند.

شهردار ناحیه ۱ منطقه خاطرنشان کرد: در این راستا اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر، کوچه ها و خیابان های این بخش از منطقه به عنوان فعالیت ویژه عمرانی متناسب با برداشت های میدانی، خواست شهروندان به صورت کوچه به کوچه و محله محور برنامه ریزی و در حال اجراست.

  • نویسنده : محبوبه شاملو جانی بیگ