مجمع مشورتی و تخصصی منطقه ۱۴ با حضور محمدآقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، امیر یزدی شهردار و مدیران شهری منطقه با برنامه ریزی درخصوص توسعه و آبادانی و رفع نیازهای عمرانی محلات برگزارشد.

به گزارش سیاسی نیوز، با تشکیل مجمع مشورتی و تخصصی ضمن بررسی مصوبات گذشته، درخصوص رفع مشکلات شهری، بهسازی و تسریع در تکمیل پروژههای توسعه محله ای متناسب با نیاز شهروندان تبادل نظر شد.

محمد اقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های عمرانی مطابق با نیاز محلات، از پیگیری و دستورکار برای تشکیل کمیته عمران برای توسعه محلات و بهبود ارائه خدمات اجرایی خبرداد. وی با تاکید بر اینکه تعامل، همیاری و نظارت معتمدان محلات برای پیشرفت فعالیت ها و رفع مشکلات موثر و مثبت است، از لزوم اطلاع رسانی برای ارائه خدمات شهری صورت گرفته به شهروندان، استمرار جلسات هم افزایی در بخش کمیته عمران و پیگیری مطالبات به عنوان فعالیت های مثبت صحبت کرد.

تکمیل خط ۶ و ۷ مترو تا توسعه فضاهای ورزشی ویژه خانواده ها و تخصیص بودجه برای اجرا و اتمام طرح های مورد نیاز شهروندان از دیگر مواردی بود که به گفته آقامیری تسریع در تحقق آنها در شورا پیگیری می شود.
وی با اشاره به کمبودفضاهای خالی برای ایجاد فضاهای ورزشی، اختصاص زمین های کوچک و فضا در بوستان ها را راهکاری مطلوبی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان عنوان کرد. امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ در ادامه ضمن تاکید بر پیگیری وبررسی مشکلات محلات منطقه، از تعامل با معتمدین محله ها به منظور شناسایی و رفع نیاز شهری شهروندان و اهتمام مدیریت شهری منطقه بر فعالیت های اثر بخش ذیل شبکه کمیته عمران خبرداد.
یزدی همچنین از برنامه ریزی جهت توسعه محلات در حوزه عمران و شهری تا جمع اوری نهرهای شرقی و غربی در محلات، بهسازی و مناسب سازی بوستان ها و توسعه فضاهای سبز و ورزشی به عنوان برنامه های در اولویت منطقه برای ایجاد نشاط و تفریح خانواده ها بویژه نسل جدید نام برد.

سید محمد آقامیری ، چهل و شش ساله و از اعضا جوان پارلمان شهری در دوره ششم است که قرار است تا ۱۴۰۴ شمسی، مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار بگیرند. سید محمد آقامیری ، مدرک تحصیلی حوزوی داشته و در سطح خارج فقه و اصول دانشگاهی، تحصیل کرده است. ایشان هم چنین دانشجوی دکترای مهندسی عمران گرایش زلزله بوده و کارشناسی ارشد علوم سیاسی هم در اختیار دارد.

سید محمد آقامیری بیست سال سابقه فعالیت فرهنگی دارد. پانزده سال سابقه فعالیت در عرصه های عمرانی و ساخت و ساز داشته و بیست و پنج سال نیز در احزاب و تشکل های سیاسی فعالیت کرده است. او مقالاتی در نشریات معتبر داخلی و خارجی نیز ارائه کرده است .

سید  محمد آقامیری از جمله چهره های جوان روحانی – دانشگاهی شورای شهر ششم است که در اینستاگرام، حضور فعالی داشته و بیش از ۱۰۰ پست از مواضع و دیدگاه هایش را به اشتراک گذاشته و قریب به ۸۵ هزار دنبال کنده دارد. این سیاستمدار جوان پارلمان ششم تهران را در نشانی: …..  دنبال کنید. سید محمد آقامیری در توییتر در این آدرس : https://twitter.com/mohamadaghamiri حضوری دارد.

  • نویسنده : شکوه زین الدینی