شهردار منطقه ۱۴ در ادامه دیدار با خانواده شهیدان دارالمومنین تهران به خانواده شهید «سیدحسن حجتی» ادای احترام کرد.

محمد امین سالاری پور در دیدار با خانواده شهید حجتی که با همراهی جمعی از مدیران شهری صورت گرفت، گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از کارهای ارزنده است و نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه یاد و خاطر شهدا موجب احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود و این کار برای نسل جوان بسیار با اهمیت است، افزود: نام و یاد همه شهدا از جمله شهدای منا که مظلومانه به شهادت رسیدند، باید در حافظه تاریخ برای همه عصرها و نسل‌ها به ماندگار بماند.

سالاری پور در ادامه با بیان اینکه توجه به آیین‌های انقلابی و ارزش های نظام اسلامی و حفظ آرمان‌های شهدا وظیفه همه ماست، افزود: ما در مدیریت شهری منطقه خود را خادم و خدمتگزار خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران دانسته و بر خدمت به آیشان و حرکت در مسیراعتلای ارزش‌های اسلامی و پاسداری از میراث انقلاب اهتمام داریم.

شهردار منطقه در پایان این دیدار صمیمانه با بیان اینکه شهدای منا در زیباترین حالت یک انسان در عالم خلقت و در لباس احرام به شهادت رسیدند، به خانواده شهید حجتی «شهید منا» ادای احترام کرد. شهید «سید حسن حجتی» مهرماه ماه ۱۳۲۸ در لرستان چشم به جهان گشود و مهرماه ۱۳۹۴ در سرزمین منا به شهادت رسید.

  • نویسنده : شکوه زین الدینی