کوچه ای در دارالمومنین تهران با نام شهید مدافع حرم«مهران خالدی » مزین و متبرک شد.

طی مراسمی با حضور محمد امین سالاری پور شهردارمنطقه، مسئولان بنیاد شهید، ارتش جمهوری اسلامی، خانواده سرافراز شهید و جمعی از دختران نوجوان دهه هشتادی، کوچه ای واقع در ناحیه ۱ منطقه ۱۴ به نام شهید مهران خالدی نام گذاری و پلاک کوبی شد.
شهردار منطقه در این مراسم و در جمع خانواده این شهید سرافراز دارالمومنین تهران با بیان اینکه بدون تردید امنیت امروز ما، مدیون خون پاک شهدایی است که با ایثار و از خود گذشتگی خود و با تبعیت کامل از امر ولایت با حضور در جبهه ها و نثار جانشان الگوی واقعی و کامل برای همه هستند، یاداور شد: هدف اجرای طرح نام گذاری معابر به نام شهدای میهن اسلامی ارج نهادن به مقام و منزلت شهدا و تکریم خانواده معظم شهداست.
وی با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم، به ویژه نسل جوان و نوجوان گفت: نوجوانان و جوانان ما باید با افکار شهدا آشنایی پیدا کنند و وظیفه ما شناساندن و انتقال آرمان های شهدا و انقلاب به نسل جدید است.
سالاری پور خاطرنشان کرد: از این رو اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی و ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران با همراهی نسل جدید به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا که سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آوردند، در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد.

  • نویسنده : محمد صایبی
  • منبع خبر : سیاسی نیوز