همزمان با نخستین روز بازگشایی مدارس «زنگ مهر» با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، معاون عملیات سازمان بسیج کل کشور و شهردار منطقه ۱۴ در مدرسه شهید آوینی نواخته شد.

به گزارش سیاسی نیوز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور طی مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان شهید آوینی، با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و با درود به روان پاک بنیان گذار جمهوری اسلامی، گرامیداشت یاد و نام شهدا، از پدر شهید عجمیان قدردانی به عمل آورد.
وزیر بهداشت با پرداختن به دسیسه های دشمن برای انقلاب و نظام اسلامی و اینکه تلاش دارد با تبلیغات رسانه های ذهن، دل و اندیشه نوجوانان و نسل جدید را تصرف کند، بر اهمیت زمان شناسی، تاریخ شناسی، تاسی از الگوی شجاعت و درایت شهدا که امنیت را به همه ما هدیه دادند، به عنوان راهبرد مقابله با دشمن در جنگ شناختی تاکید کرد.

عین اللهی با بیان اینکه دشمن برای مبارزه از هر شیوه و ابزاری استفاده می کند و در هر مقطع در موضوعی متمرکز می شود، بر نقش آموزش و پرورش و فرهنگیان برای شناساندن مسیر درست تاریخ و ادامه مسیر انقلاب و برهم زدن دسیسه های دشمنان برای رشد و شکوفایی نسل آینده تاکید کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت های حوزه سلامت و فناوری کشور پس از انقلاب اسلامی که ایران را به قطب مهمی در بسیاری از عرصه ها در منطقه تبدیل کرده است، اظهارداشت:

بدون تردید این قطاررشد و پیشرفت همچنان در حرکت است و وظیفه شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز بوم کسب علم آموزی و طی کردن پله های پیشرفت و ترقی با اتکا به ایمان و با الگو پذیری از شهدا با دوستی و همدلی و کار جمعی است.

وی از حمایت وزارت بهداشت برای ایجاد بستر مناسب با اجرای برنامه های سلامت محور و ورزشی از جمله طرح همیار سلامت به منظور ایجاد نشاط و ارتقای سلامت جسم و روان دانش آموزان خبرداد.

قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش، اجرای زنده سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود توسط دانش آموزان و همچنین سخنرانی مدیران و مسئولان منطقه ۱۴ تهران بخشی از این مراسم بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : شکوه زین الدینی