«محله من، محله دوست دارکودک» عنوان ویژه برنامه آموزشی و ترویجی است که در راستای افزایش آگاهی شهروندان و بویژه کودکان با مفاهیم ترافیکی واخلاق شهروندی، با حضور بیش از ۳۰۰ کودک منطقه ۱۴ در بوستان پرستار به اجرا درآمد.

امیر یزدی شهردار منطقه در این باره گفت: ویژه برنامه«محله من محله دوست دار کودک» به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک و با مشارکت آموزش‌های شهروندی حوزه اجتماعی و فرهنگی در محله دوستدارکودک این منطقه به اجرا درآمد.

وی افزود: براین اساس و با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی، توسط تیم آموزشی و پلیس راهور و در قالب انواع بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مفاهیمی چون ایمنی عابر پیاده، آرام سازی و قوانین و مقررات ترافیکی به صد ها کودک آموزش داده شد.

شهردار منطقه ۱۴ در ادامه با اشاره به اینکه برپایی میز آموزواره ترافیکی حرکت و میز خدمت با ارائه خدمات سلامت، هنری و فرهنگی و آموزشی از جمله نمایش عروسکی، مشاوره پزشکی و روانشناختی به کودکان، نقاشی و اوریگامی و… دیگر فعالیت های به اجرادرآمده در بوستان پرستار است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی بویژه ایجاد انضباط ترافیکی، با توجه به استقبال خانواده ها، این ویژه برنامه ها ی متنوع آموزش محور بویژه برای کودکان استمرار خواهد داشت.

  • نویسنده : علی صادقی پری