مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و مدیر دفتر شهردار شهرداری منطقه ۱۴ با حضور امیر یزدی شهردار و مدیران شهری منطقه برگزار شد

شهردار منطقه در این مراسم با بیان اینکه نگاه در مدیریت شهری توسعه، آبادانی، تکریم ارباب رجوع و خدمت در راه رضای خداست، گفت: چنانچه تلاش، دلسوزی و تخصص در کارها صورت گیرد، بدون تردید فعالیت ها اثرگذار و ماندگار خواهد بود و رضایت خدا و مردم را بدنبال خواهد داشت.
یزدی با بیان اینکه امیدواریم در راه پیش رو با ارائه خدمات و فعالیت های مثمر ثمر در راه رضای خدا و مردم قدم برداریم، از تلاش و تعهد اصغری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی و فرامرز همت زاده مدیر دفتر شهردار پیشین شهرداری منطقه قدردانی و برای حمید نظری وسید علی آثاری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی و مدیر دفتر شهرداری جدید این منطقه آرزوی توفیق کرد.
شهردار منطقه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، بر اهتمام ویژه همه حوزه های متولی در شهرداری منطقه برای اجرای برنامه های مذهبی و ارائه خدمت به عزاداران حسینی(ع) در منطقه تاکید کرد.

رصد مستمر و همه روزه طرح ها و برنامه ریزی برای اجرا و اتمام پروژه ها در کوتاهترین زمان همچنین رفع نیازهای شهری و رضایتمندی شهروندان از موارد دیگر و مورد تاکید شهردار منطقه در این مراسم بود.

  • نویسنده : علی صادقی پری