شهردار منطقه14 از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع با حضور نوجوانان و جوانان دارالمومنین تهران همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار دلها و اینکه حاج قاسم یک شخصیت جامع ، اسوه و یک‌ مکتب در حوزه‌های مختلف است، به اجرای برنامه های متعدد و از جمله برگزاری سومین یادواره شهادت سردار سلیمانی در این منطقه خبرداد.

یادواره های هنری، فرهنگی، مذهبی مختلف ، مسابقات ورزشی «جام شهدا»، ویژه برنامه شب های شعر، پیاده روی خانوادگی از مقبره شهدای بوستان نارنج تا بوستان سهند تا رونمایی از تابلو شهید در معابر منطقه و تجلیل از خانواده شهدای امنیت ، تکریم نخبگان فرهنگی و ورزشی و ده ها عنوان برنامه دیگر از جمله فعالیت های در نظرگرفته شده است که به گفته شهردار منطقه توسط حوزه اجتماعی و با همیاری جوانان و گروه های جهادی در این ایام برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان دارالمومنین برای اجرای برنامه های درنظرگرفته شده پای کار هستند، از اجرای پویش های متنوع به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همایش با عنوان «کودکان نسل حاج قاسم» با حضور فعال دانش آموزان دارالمومنین تهران به عنوان شاخص برنامه های این ایام نام برد.

سالاری پوردر پایان با اشاره به سومین یادواره بزرگ سردار سلیمانی به عنوان برنامه پایانی این ایام که با حضور خانواده شهدا، مسئولان شهری و چهره های مذهبی و جوانان برگزار می شود یاداور شد: در این راستا و برای همکاری در اجرای کیفی و کمی این رویداد بزرگ فرهنگی، هم اندیشی و برنامه ریزی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه با فرماندهان سپاه، فراجا، امور ایثارگران شهرداری تهران و منطقه۱۴، آموزش و پرورش ، فعالان گروه های جهادی صورت گرفت

  • نویسنده : مرتضی فعال اصلی
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14