رئیس بازرسی منطقه 14 از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ منطقه از منظر رسیدگی و پاسخگویی به پیام های شهروندی در بین سایر مناطق پایتخت طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، کشاورز ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران سامانه ۱۳۷+ منطقه برای پاسخگویی مناسب و به موقع پیام های شهروندان افزود : سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در شاخص های سرعت رسیدگی به پیام ها ، کیفیت پاسخگویی، رسیدگی کمی ، نظارت میدانی و درصد رضایت مندی جایگاه بسیار مطلوب را در مدت مذکور بین سایر مناطق کسب کرده است.
وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال به بیش از ۹۹٪ پیام ها و درخواست های شهروندان پاسخ داده شده است، از افزایش کیفیت رسیدگی به پیام ها نسبت به سال گذشته خبر داد.
کشاورز با اشاره به اینکه سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از ادغام سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در پی تلاش جهت ارتقای هرچه بیشتر سطح مشارکت معنادار شهروندان درخصوص ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی برای مدیریت شهری است، اظهار داشت: امیدواریم در این حوزه در منطقه با بررسی و تلاش های بیشتر، تقویت نقاط قوت و مرتفع کردن نقاط ضعف،بتوانیم مسیر تحقق ارائه خدمات به موقع و کیفی به شهروندان همچنین شرایط بهبود عملکرد منطقه را بیش از پیش فراهم و استمرار بخشیم.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14