همزمان با هفته جهانی کودک ، جمعی از کودکان فعال در عرصه های فرهنگی، هنری، ورزشی و نخبگان دارالمومنین تهران در دیدار با شهردار منطقه14 نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در دیدار صمیمانه محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با جمعی از کودکان و دانش آموزان نخبه و فرهیخته، بر ضرورت طراحی و ایجاد فضاهایی با کاربری های لازم برای تفریح و سرگرمی کودکان همچنین محیط پرنشاط برای حضور خانواده ها در سطح محلات شهر تاکید شد.
سالاری پور در جمع کودکان هنرمند، ورزشکار و.. گفت: شهرداری منطقه آماده است تا با ظرفیت های دراختیار و ایجاد بستر مناسب ، زمینه‌های لازم که موجبات تفریح و آرامش و در نتیجه، پرورش خلاقیت‌های مناسب کودک می شود را فراهم آورد.
وی با بیان اینکه هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به این نسل و تبیین حقوق آنان است، اظهارداشت: انسان‌های موفق امروز، کودکان آگاه دیروز بودند و کودکان موفق امروز، شهروندان توسعه‌یافته جامعه فردا خواهند بود .
سالاری پور با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح فرهنگ و توانایی کودکان ، پرورش نسلی موفق و تاثیرگذار در آینده جامعه ایرانی اسلامی را مهم بر شمرد.
وی همچنین به اهمیت فعالیت های دسته‌جمعی و فعالیت های هنری، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مبتنی بر همکاری، تعامل با دیگران برای کودکان اشاره کرد.
سالاری پور ادامه داد: بدون تردید کودکان امروز با آموزش و داشتن روحیه همدلی و مشارکت پذیری در کنار روحیه انقلابی و بصیرت دینی ، دربرنامه ریزی و تصمیم سازی موضوعات مهم از جمله موضوعات شهری و ایجاد شهری زیبا و مطلوب آینده نقش مهم و موتری خواهند داشت.

شهردار منطقه با ابراز خرسندی و افتخار برای خدمتگزاری در دارالمومنین تهران، گفت: بدون تردید شما کودکان به عنوان نسل های آینده و طلایی میهن اسلامی نقش موثری در پیشرفت و سرافرازی کشورعزیزمان در همه عرصه ها ایفا می کنید .
این نشست صمیمانه با تاکید بر اهمیت آموزش های شهروندی و نگاه آموزش محور در برنامه ها و مباحث شهری ، بهره مندی از ظر فیت کودکان فعال، فرهیخته و توانمند در برنامه ها و فعالیت های شهری و تقدیر از کودکان موفق و برجسته منطقه پایان یافت.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14