وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی با حضور شهردار منطقه ۱۴، مقامات قضایی، نماینده آتش نشانی، مدیران بازار گل، مدیران ارشد و کارشناسان شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

رصد ظرفیت ها و چالش های بازارگل محلاتی – به گزارش سیاسی نیوز؛ طی پیمایش میدانی با حضور امیر یزدی، تیم نظارتی مشترک شهرداری، آتش نشانی، دستگاه های نیروی انتظامی و قضائی با هدف بررسی میزان ایمنی این بازار فرا منطقه ای بازدید کردند.

یزدی شهردار منطقه۱۴ در این رصد میدانی با بیان اینکه بازار گل شهید محلاتی در منطقه از اولین پایگاه های عرضه گل و گیاه تهران است که در ایام سال با تراکم بالای جمیعت مواجه است، گفت: افزایش ضریب ایمنی، امنیت و رضایت مندی شهروندان در این بخش از منطقه برای مدیریت شهری منطقه حائز اهمیت است و در این خصوص و تشکیل کمیته ساماندهی بازار گل محلاتی، با حضور نهادهای متولی در مورد ظرفیت‌ها، چالش‌ها ونحوه ی ساماندهی و تامین ایمنی این بازار اقدامات لازم صورت می گیرد.

وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی طی بازدید میدانی با همکاری نهادهای متولی و با نظارت مراجع قضایی، دادسرای عمومی انقلاب و خدمت رسان رصد و تصمیمات لازم برای این ظرفیت منطقه ساماندهی و رفع مشکلات آن اتخاذ شد.

بازار گل محلاتی، شلوغ ترین بازار گل تهران

بازار گل محلاتی یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازار گل‌های تهران است که در بزرگراه محلاتی واقع شده است. این بازار گل از تنوع زیادی برخوردار است و غرفه‌های آن علاوه بر عمده‌فروشی، به صورت خرده‌فروشی نیز فعالیت می‌کنند. در این بازار گل انواع گل و گیاه را ارزان‌تر از سطح شهر می‌توانید تهیه کنید.

بازار گل محلاتی با ۶۰۰ غرفه مختلف و ۱۰ سالن، خدمات مختلفی شامل تزیین دسته گل و گل آرایی ماشین را نیز ارائه می‌دهد.

نحوه دسترسی  به بازار گل محلاتی


این بازار گل در بزرگراه شهید محلاتی و در محله زمزم قرار گرفته است. شما با روش‌های متفاوتی می‌توانید خودتان را به این بازار گل برسانید.

  • خودروی شخصی: بسیاری از افراد ممکن است به علت خرید زیاد، مایل باشند با اتومبیل شخصی خود به این بازار گل مراجعه کنند. خوشبختانه این بازار دسترسی خوبی داشته و به راحتی می‌توانید با اتومبیل خود از این بازار دیدن کنید.
  • تاکسی: در ابتدای بزرگراه محلاتی در چهار راه سیروس، میدان محلاتی و همچنین میدان امام خمینی می‌توانید سوار تاکسی شوید و به سمت این بازار حرکت کنید.
  • مترو:نزدیک‌ترین خط مترو به بازار گل محلاتی ایستگاه نبرد، در خط متروی چهار است. پس از پیاده شدن می‌توانید با تاکسی خودتان را به بازار برسانید.
  • آدرس: بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، محله زمزم، پایین‌تر از دادگاه خانواده
  • ساعت کاری: 4:00 تا ۱۲:۰۰ ظهر، در اعیاد و روزهای مناسبتی و آخر هفته‌ها تا ۱۴ یا ۱۵

  • نویسنده : علی صادقی پری