اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی را باید در زمینه فراهم ساختن شرایطی تحلیل کرد که کشور به سمت اغتشاش پیش رود.

به گزارش سیاسی نیوز؛ به طور کلی مثلثی جهت بازتولید آشوب و ناامنی در کشور وجود دارد که از سه ضلع تشکیل شده است؛

اول، راه‌اندازی جنگ شناختی توسط رسانه‌های زنجیره‌ای معاند

دوم، حمایت سیاسی غرب برای تنفس‌دهی از بیرون

سوم، اقدام هسته‌های آشوب در داخل

این سه ضلع که در ۲۵ شهریور شکست سختی خورده بود اکنون با یافتن بهانه آرمیتا گراوند مجددا فعال شده است. بنابراین اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی را باید در همین زمینه و در راستای ضلع دوم تحلیل کرد. در صورتی که خدای ناکرده اتفاق ناگواری رخ دهد، به دلیل انهدام هسته‌های خرابکار، بعید است که اتفاقی در کف خیابان رخ دهد اما ممکن است که همزمان با تکمیل ابر جنگ شناختی، ضلع سیاسی به سمت تصمیمی محاسبه نشده در روز ۲۸ مهر در خصوص تحریم‌ها برود‌. گفتنی است در روزهای اخیر تلاش غرب جهت تشدید فشارهای اقتصادی افزایش یافته است.

جالب است که دقایقی پیش اکانت سازمانی صهیونیست‌ها، ترور آلارم، اعلام کرد که آرمیتا گراوند فوت کرده و تا ۴۸ ساعت آینده ایران درگیر تظاهرات‌های خیابانی خواهد شد! مشخص نیست که در سکوت مراجع رسمی و حتی رسانه‌های ضدانقلاب، این رسانه صهیونیستی چگونه به این خبر دست پیدا کرده و یا در صورت دروغ بودن آن، با چه هدفی آن را منتشر کرده است؟!

بنابراین به نظر می‌رسد همانطور که رهبر معظم انقلاب در هفته‌های پیش اشاره کردند، اتاق بحران‌سازی دشمن با جدیت مشغول دست‌گذاشتن بر روی شکاف‌ها، برای تحمیل موج جدیدی از ناامنی است. امری که باید آن را در چارچوب جنگ ترکیبی گسترده هفته‌های اخیر دید. البته همانطور که رهبری گفتند، ما نیز در نقشه خود جدی هستیم.

  • نویسنده : عبدی
  • منبع خبر : پژوهش خبر