آیین تجلیل از نخبگان ورزشی شاغل در شهرداری تهران که موفق به کسب مدال و افتخار درمسابقات کشوری ، کلانشهرها و بین المللی گردیدند با حضور حامد مظاهریان معاون توسعه منابع انسانی ، عباسعلی مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، معاونین و مشاورین اداره کل رفاه در مجموعه الماس شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، در این دیدار که ۷۳ نفر از مدال آوران تیم های رشته های مختلف ورزشی شهرداری تهران شامل فوتبال ، والیبال ، شطرنج ، دارت و… حضور داشتند از این قهرمانان تقدیر به عمل آمد.
عباسعلی مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ضمن تبریک به این مدال آوران و همچنین به جامعه ورزشی شهرداری تهران گفت اقتدار ورزشکاران شهرداری تهران در عرصه جهانی، گواهی دوباره بر ظرفیت های تمام نشدنی استعداد های ورزش در شهرداری تهران می باشد .
وی ادامه داد: رشد قابلیت های مختلف از ضروریات زندگی است و در یک تیم ورزشی باید به طور همزمان هم در دفاع و هم در حمله دارای توانمندی ویژه باشیم و همچنین به خاطر داشته باشیم پرورش توانمندی روانی یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت ها خواهد بود.
مدیح افزود اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی با اشاره به اینکه نباید نسبت به قهرمانان ورزشی بی ‌اعتنا بود، افزود: یک قهرمان باید در همه زمینه ها الگو باشد تا علاوه بر دور شدن از خطرات اخلاقی و اجتماعی ، شاهد پویایی و بالندگی هرچه بیشتر باشد و ضرورت دارد به صورت همه جانبه از ورزش پرسنل حمایت نمود تا با همدلی و علم گرایی در مسیر پیشرفت و بهره مندی هر چه بیشتر از استعدادها قرار گیریم.
مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی شهرداری تهران یکی از افتخارات عملکردی در حوزه ورزش کارکنان می باشد افزود اداره کل رفاه به عنوان متولی ومسئول ورزش کارکنان شاغل در شهرداری تهران تمامی تلاش خود را در برگزاری مسابقات ورزشی و شناخت ورزشکاران مستعد و حمایت از پیشکسوتان ورزشی و از جمله ورزشکاران نخبه در راستای رهنمود های شهردار محترم تهران را به عمل می اورد.
ایشان در ادامه با بیان اینکه در طی دوسال گذشته مسابقات و همایش های مختلف ورزشی در رده های آقایان و بانوان شاغل در شهرداری تهران وخانواده های آنها توسط اداره کل رفاه به اجرا در آمده است ، گفت: با عنایت به تاکید معاون توسعه منابع انسانی برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت افزایش کمی وکیفی برنامه های ورزشی در طول سال جاری صورت پذیرفته است.