آنچه تنها رم و سردار میدادند؛

حضور سردار آزمون در جام ملت‌ها در ابهامی نگران کننده

  پرینت
حضور سردار آزمون در جام ملت‌ها در ابهامی نگران کننده
شناسه خبر : 3587 | تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ | تعداد دیدگاه : ۰ |
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنطور که سردار آزمون به من گفته است در جام ملت ها حضور می یابد اما از مفاد قرارداد او اطلاعی نداریم.

حضور سردار آزمون در جام ملت‌ها – به گزارش سیاسی نیوز؛ مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا از تاریخ ۲۲ دی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان در گروه C با تیم‌های امارات، هنگ کنگ و فلسطین باید دیدار می کند.سردار آزمون یکی از مهاجمان اصلی تیم ملی به حساب می‌آید که در عضویت باشگاه رم ایتالیا قرار دارد.

در زمان عقد قرارداد آزمون با باشگاه رم شائبه‌هایی در خصوص اینکه در قرارداد او بندی وجود دارد که در جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران را همراهی نخواهد کرد و همراه با تیم رم در مسابقات مختلف شرکت می‌کند، وجود داشت.

در همین خصوص مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: از مفاد قرارداد آزمون با باشگاه رم اطلاعی نداریم و یک مساله محرمانه بین او و سران تیم رم است اما با او صحبت کرده ام و او قول داده است که در جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی کند.

چند وقت پیش روزنامه کورییره دلا سرا ایتالیا هم در خبری آورده بود، که سردار آزمون از ماه سپتامبر میلادی با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که تیم رم دارد، دقایق بیشتری برای این تیم بازی خواهد کرد.

نبی هم در صحبت‌های خود به طور قطع از حضور آزمون در ترکیب تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا سخن به زبان نیاورد و باید دید که مهاجم تیم رم، ایران را در این مسابقات همراهی خواهد کرد یا خیر

سایت «forzaroma» به تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا پرداخت. این پایگاه خبری در رابطه با عملکرد آزمون نوشته است: سردار همچنان به بازی خوب خود برای تیم ملی ایران ادامه می‌دهد. این بازیکن در دیدار برابر ازبکستان هم از ابتدا در ترکیب ایران حضور داشت و با یک پاس طلایی رضائیان را در موقعیت گلزنی قرار داد و باعث شد تا تیم ملی کشورش از ازبکستان پیش بیافتد.

این سایت در ادامه آورده است: اما آزمون نتوانست تا دقیقه ۹۰ ایران را همراهی کند و در دقیقه ۷۵ تعویض شد و بازی دو تیم هم با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

  • نویسنده : علی صادقی پری
  • منبع خبر : مهر
برچسب ها
اخبار مشابه
رونمایی از پوستر رسمی بازی ایران مقابل قطر
نقل و انتقال زمستانی پرسپولیس شناسایی شد
آمادگی روسیه برای توسعه همکاری با ایران در مهارت آموزی
آمریکا به حملات ایران در اربیل عراق واکنش نشان داد
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر فلسطین/ بیرانوند نیمکت‌نشین شد!
شوک بزرگ به هواداران پرسپولیس
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.