شهردار منطقه١٤ درباره جزئیات ثبت و پیگیری پیام‌های شهروندی در جهت افزایش میزان رضایت شهروندان از عملکرد خدمتگزاران شهر گفت: «فعالیت سامانه‌های نظارتی در راستای رسیدگی به پیام‌های شهروندان و برطرف شدن مشکلات شهروندان در محله‌های مختلف است. از ابتدای سال‌جاری تاکنون روزانه به طور میانگین ۱۷۵ پیام در سامانه نظارتی این منطقه ثبت و با دقت و سرعت مناسب رسیدگی شده است.»

به گفته شهردار منطقه١۴، تعداد پیام‌های شهروندی به ثبت رسیده در ناحیه۶با توجه به بافت جفرافیایی این بخش از منطقه با یک درصد کمترین و ناحیه۲ در ابتدای سال و ناحیه‌یک در شهریور ماه به سبب تراکم جمعیتی و بافت دارای بیشترین آمار به ثبت رسیده‌اند.

سالاری‌پور با بیان اینکه افزایش تعداد پیام در هر محله بستگی به شرایط مختلف محیطی و زمانی نیز دارد، گفت: «در ماه جاری روزانه بیش از۱۷۳پیام در سامانه نظارتی ثبت شده که سهم حوزه خدمات شهری با ۷۰درصد بیشترین است.»

او درباره فعالیت ۲۴ساعته سامانه‌های نظارتی و ارجاع پیام‌ها به معاونت‌ها و شهردارن نواحی شش‌گانه منطقه۱۴ افزود: «پس از مرحله ثبت پیام در سامانه نظارتی، پردازش آن توسط همکاران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی این منطقه به‌منظور اثرگذاری در رسیدگی انجام می‌شود. بنابراین شهروندان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی، حوزه‌های اجرایی را برای اقدامات لازم در حوزه نگهداشت شهر یاری کنند.»

  • نویسنده : مرتضی قاسمی
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14