شهردار منطقه ۱۴ از توسعه و آبادانی محله نبی اکرم(ص) در راستای مناسب سازی و زیباسازی کالبد شهری به عنوان فعالیت های شهری سال جاری خبر داد.

محمد امین سالاری پور در ادامه قرار صبح خدمت در محلات منطقه، ضمن پایش میدانی محله نبی اکرم(ص)، بر تسریع مناسب سازی پیاده روها، بازپیرایی و توسعه فضاهای سبز و رفع چالش های این محله برای جلب رضایت شهروندان تاکید کرد. استفاده از ظرفیت های کالبدی محلات برای رفاه بیشتر شهروندان از دیگر موارد مورد تاکید سالاری پور در این رصد میدانی بود که با همراهی مدیران شهری صورت گرفت.
وی ضمن بررسی ظرفیت های عمومی، نگهداشت بوستان ها، معابر، وضعیت ترافیک و شریان های عبوری، بر تسریع در رفع نیازهای شهری و اتمام بموقع پروژه های توسعه محله ای پیش بینی شده در این محله تاکید کرد.

عملیات روکش آسفالت خیابان شاه آبادی و سایر معابر بهسازی شده و در دست اجرا تا بازپیرایی فضاهای سبز و بهسازی پیاده رو ها و انهاراز جمله اقدامات انجام شده است که سالاری پور به آن اشاره کرد.

وی همچنین از تامین روشنایی بلوار و میدان نبی اکرم(ص) به عنوان فعالیت های انجام شده پس از سالها و با هدف افزایش زیبایی بصری و امنیت ترافیکی این گوشه از منطقه خبرداد و افزود: در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای همچنین بلوار دیگر این محله به درخواست شهروندان روشن تر می شود.

گفتنی است؛ با هدف شناسایی ظرفیت ها، خدمتگزاری بهتر به مردم دارالمومنین تهران قرار صبح خدمت در محلات منطقه تداوم دارد.

  • نویسنده : علی صادقی پری