شهردار منطقه۱۴ در ارتباط مستقیم شهروندان با سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، دستور رسیدگی فوری به درخواست‌های شهروندان منطقه۱۴ در تماس با این سامانه را صادرکرد.

محمد امین سالاری پور به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری منطقه در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان که از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی و با شعار «مشارکت شهروندان، مسیری برای توسعه» برگزارشد، به تماس‌های تلفنی شهروندان با این سامانه پاسخ داد.

شهردار دارالمومنین تهران در این جلسه به بیش از۱۰۳تماس تلفنی از سوی شهروندان منطقه پاسخ داد. وی ضمن پاسخگویی به مشکلات و درخواست های مطرح شده که شامل موضوعات خدمات شهری، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک و… بود، دستورات لازم برای رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان را به حوزه‌های مربوطه صادر کرد.

رئیس اداره بازرسی شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌ها شهرداری منطقه در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه ۱۳۷ در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: لازم است شهروندان به عنوان ولی‌نعمت‌های ما بر چگونگی فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌ها در سیستم مدیریت شهری نظارت داشته باشند.

بر اساس این گزارش؛ جلسه پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان منطقه۱۲ و۱۴ پایتخت از طریق سامانه نظارتی همگانی شهرداری تهران، ۲۲خرداد با حضور شهردار ان مناطق نامبرده برگزار شد.

  • نویسنده : محبوبه شاملو جانی بیگ