زمین چمن مصنوعی شهید کاظم سلمانی در منطقه ۱۴ با حضور حجت الاسلام سید‌محمد آقامیری عضو‌ شورای اسلامی شهر تهران‌ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴،حجت الاسلام محمد آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار و جمعی از مدیران شهری این منطقه ضمن رصد میدانی اجرای طرح خدمت در محلات دارالمومنین تهران ، زمین چمن مصنوعی شهید کاظم سلمانی این منطقه را با کاشت نهال در حضور مادر شهید افتتاح کردند.
روند پروژه های آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت در سطح منطقه به ویژه در بافت فرسوده , سوله کنار بزرگراه امام علی (ع) توجه به وضعیت حمل و نقل و نگهداشت شهر از دیگر موارد مورد اولویت و تاکید در این حضور و بازدید میدانی مورد تاکید قرار گرفت.
آقامیری ضمن تشکر از خدمات ارزنده مدیریت شهری این منطقه در توسعه و آبادانی منطقه با بیان اینکه لازم است با استفاده از نیروهای متخصص شهرداری در جهت تولید و ساخت محصولاتی برویم که در جهت رفع نیازهای روزمره شهروندان در موضوعات شهری و رفاه و رضایتمندی آنها کاربرد داشته باشد، خواستار تعامل مستمر شهرداری منطقه جهت استمرار فعالیت های شهری و اتمام به موقع طرح ها و رفع نیاز های شهری مردم در محلات شد.
شهردار منطقه ۱۴، نیز ضمن مغتنم شمردن حضور اعضای شورای شهر در منطقه گفت: هم افزایی در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی از اهمیت بسزایی برخوردار است و همدلی و همفکری سبب تسریع در تحقق اهداف شده که آثار و برکات مهمی را به دنبال دارد.
سالاری پور با تاکید بر اهتمام مدیریت شهری برای اجرای طرح خدمت و حل مسائل و مشکلات پروژه‌ ها و نیازهای شهری محله ها از جمله توجه به بهسازی معابر ، افزود: همه امکانات شهری برای اجرای این طرح در خدمت منطقه قرار دارد.
عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به طرح خدمت، نتایج اجرای این طرح را موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد و گفت: این طرح در منطقه ۱۴ نیز با بسیج عوامل اجرایی اجرا شده و انشالله رفع نیاز های شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

  • نویسنده : مرتضی قاسمی
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14