همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) جوانان نخبه تهران در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، مسئولان ارشد حوزه سلامت شهرداری تهران، ، مدیران شهری منطقه14 و جمعی از معتمدان مردمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش سیاسی نیوز، این مراسم با هدف تقویت روحیه خودباوری، افزایش نشاط اجتماعی، الگو سازی و فراهم شدن زمینه تجلی ارزش های متعالی، به میزبانی دارالمومنین تهران برگزار شد .
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان با بیان اینکه الگو سازی از شخصیت والا و شجاع حضرت علی اکبر (ع) ثمرات مثبتی برای جوانان جامعه اسلامی ایران در عرصه های مختلف زندگی و کار به همراه دارد، بر ضرورت پایداری در الگوپذیری و گام برداشتن در مسیر اخلاقی و رفتاری ائمه اطهار(ع) به عنوان رمز موفقیت در همه زمینه ها اشاره کرد.
سالاری پور بر ضرورت استفاده از ظرفیت های جوانان در همه عرصه ها تاکید کرد و گفت: اقدامات جهادی و دلسوزانه جوانان متدین و انقلابی در طی دوران انقلاب اسلامی گواه این است، اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت با آنها، ثمرات خوبی را برای جوانان و کشور در پی دارد.
شهردار منطقه۱۴ در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه۱۴ خادم مردم دارالمومنین است، از ارتقای سرانه های فرهنگی و خدماتی و بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان محلی برای پیشبرد اهداف و خدمت گزاری کیفی تر به شهروندان دارالمومنین تهران خبرداد.