ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری درقالب "یلدای فاطمی" در دارالمومنین تهران به اجرا در آمده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه محلات و مردم متدین دارالمومنین تهران در آستانه شب یلدا که متقارن شده است با ایام فاطمیه(س) به استقبال ویژه برنامه های این مناسبت رفتند.

سالاری پور افزود: این برنامه ها با عنوان یلدای فاطمی(س) توسط معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه و با همکاری سراهای محله و فعالان فرهنگی و مذهبی در محلات ۲۱گانه منطقه برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه های به اجرا در آمده گفت: برگزاری مراسم حافظ خوانی،شعرخوانی، نقالی خوانی، قصه گویی، عکس یادگاری، خیمه شب بازی، ساخت نمادهای تجسمی و عروسکی، قرائت جمعی سوره کوثر و حدیث کساء و ذکر احادیث حضرت زهرا(س) و برپایی سفره یلدای فاطمی(س) از جمله برنامه هایی است که در آستانه شب پایانی پاییز آغاز و در ایام فاطمیه(س) ادامه می یابد.

شهردار منطقه۱۴ از برپایی نمایشگاه دست آفرین های و پویش های فاطمی (س) به عنوان شاخص برنامه های تدارک دیده شده است که به منظور حمایت از خانواده های کم برخوردار برای داشتن یلدای امسال متفاوت تر از سال های گذشته انجام می شود.

سالاری پور افزود: بر این اساس علاوه بر عرضه محصولات دست آفرین برای حمایت از خوداشتغالان ، با همیاری خیرین و اهالی شهید پرور و متدین دارالمومنین تهران ، بسته‌های میوه و شیرینی آجیل و ارزاق برای شاد کردن دانش آموزان ایتام و خانواده های کم برخودار در شب یلدای امسال توزییع می شود.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14