معابر و محیط‌های شهری منطقه14 با اجرای طرح استقبال از مهر آراسته و آماده حضور دانش آموزان می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: به منظور زیبایی، آراستگی هرچه بیشترمحله های منطقه بویژه نقاط منتهی به مدارس ، طرح رسیدگی به فضاهای سبز ، رفت و روب و لایروبی انهار روباز و روبسته، طعمه گذاری معابر، نظافت کانال ها، رسیدگی به باغچه های شهری ، جمع اوری زواید فیزیکی، رفع خطر از دریچه های آب و فاضلاب ، حذف برچسب های مازاد از دیواره های مدارس و …درحال انجام است.
علیرضا برزگر مرادی افزود:در راستای خدمت رسانی بیشتر و سهولت تردد دانش آموزان ، رفع مستمر معضلات بهداشتی و پاکسازی معابر جداول گاردریل ایستگاههای اتوبوس، المان های شهری و ترافیکی همچنین پل های هوایی معابر سطح منطقه انجام شده است.
توزیع مخازن پسماند در مجتمع های مراکز آموزشی همچنین برگزاری کلاس های آموزشی تفکیک پسماند برای دانش آموزان و خانواده ها از جمله فعالیت های است که با هدف ارتقای رفتار شهروندی و حفظ محیط زیست و فضای آموزشی پاکیزه در دستور کار است تا ۱۵ مهر اجرایی می شود..
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه همچنین از طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در محدوده بزرگراه ها و تمامی ورودی های منتهی به مدارس خبرداد و گفت: به منظورارتقای بهداشت شهری با طعمه گذاری کلونی های آلوده و اسندادکلونی ها ، فضاهای پیرامونی مراکز آموزشی از وجود جانوران موذی پاکسازی می شود.
برزگر مرادی از فعالیت حوزه زیباسازی برای رنگ آمیزی المان‌های شهری، پل‌های عابرپیاده، جداره‌ها و نقاشی دیواری‌های محلات و مدارس همچنین سایر فعالیت های نگهداشت شهر با هدف ایجاد مناظرزیبا و مطلوب تر و فراهم‌ کردن محیطی رضایت بخش تر بویژه برا ی محصلان منطقه در خبرداد.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14