محله های منطقه14 با حضور اکیپ های خدمات شهری ؛ بعد از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) رفت و روب و پاکسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت:
نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری بعد از اتمام مراسم های ویژه تاسوعا و عاشورا ، نخاله های به جا مانده از بازسازی خیمه های نمادین واقعه کربلا همچنین ظروف یکبار مصرف احسان و نذری های توزیعی را جمع آوری کردند.
وی با اشاره به پاکسازی مسیرها و معابر دارالمومنین تهران، افزود: بویژه در نزدیکی هیات‌ها، مساجد و حسینیه‌ها که نذری توزیع و عزاداران پزیرایی می کردند ، به صورت آماده باش و با تمام توان و تجهیزات نسبت به رفت و روب شهر اقدام شد.
برزگر مرادی با اشاره به جمع آوری زباله، حمل نخاله و تخلیه سطل های زباله تا پایان ماه محرم به منظور رفاه شهروندان و جلوگیری از آلودگی های محیطی ، افزود:
بر این اساس دردهه اول شب های ماه محرم و مراسم تاسوعا و عاشورا نیز کارگران پسماند نسبت به جمع آوری بیش از۱۲۰۰کیلوگرم پسماند خشک همراه با توزیع ۵۰ کیلوگرم کیسه زباله بین هیئت ها و ایستگاه های صلواتی اقدام کردند.
برزگر مرادی در پایان یاداور شد: در کنار فعالیت کارگران خدوم در طول شبانه روز در محله ها، بیش از ۱۲۰پاکبانان ویژه این فعالیت همچنان در حالت آماده باش هستند و تا پایان مراسم ویژ این ایام در روزهای آتی، نسبت به رفت وروب و پاکسازی معابر و مسیرهای منتهی به مکان های مذهبی اقدام لازم را انجام می دهند.

  • نویسنده : مرتضی قاسمی