امیر یزدی شهردار منطقه14 در نخستین هم اندیشی با معاونین و مدیران شهری این منطقه بر اجرای طرح های ویژه و اثرگذار در محلات طبق نیاز و رضایت مندی شهروندان دارالمومنین تهران تاکید کرد.

یزدی در این نشست با اشاره بر اهمیت انجام کارهای ماندگار، تکمیل زیرساخت ها و نیازهای بنیادی برای اجرای پروژه های شهری ، گفت: با شناسایی ظرفیت ها و چالش های محله ای و اجرای پروژه های خرد در کنار پروژه های کلان میتوان بزودی گام های موثری در توسعه محلات و بهبود کیفیت زندگی شهروندان این منطقه برداریم.
یزدی با بیان اینکه کارها و خدمات باید برای رضای خدا و رفاه مردم برنامه ریزی و اجرا شود، تاکید کرد: از همه ابزارها و اراده برای انجام کار ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان منطقه باید استفاده شود.
یزدی با اشاره به بیش از۹۰طرح توسعه محله ای بویژه در محله های فرسوده و کم برخوردار همچنین انجام عملیات آسفالت ریزی برای مناسب سازی محورها و معابر منطقه ، بر اتمام بموقع و اجرای کیفی این فعالیت ها ی شهرداری منطقه برای ششماه ابتدایی سال جاری تاکید کرد.
شهردار منطقه۱۴ در پایان با پیشنهاد به مدیران شهری منطقه برای اجرای طرح های در دستورکار و برنامه های پیش رو یاداورشد: با بهره مندی از ظرفیت شهروندی و کالبدی محلات دارالمومنین تهران ، فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه های شهری طبق نیاز شهروندان، ماندگار و مطلوب تر پیش می رود.

  • نویسنده : حسن عبدل