نرگس معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار دارالمومنین تهران، از پروژه های فرهنگی و ورزشی منطقه14 بازدید به عمل آورد.

به گزارش سیاسی نیوز، در این بازدید میدانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از پروژه های مهم ورزشی و فرهنگی در محلات دارالمومنین تهران ، با مدیران محلات این منطقه دیدار و تبادل نظر کرد.

تقدیر از خدمات ارزنده مدیریت شهری این منطقه در توسعه و آبادانی محلات بویژه در حوزه ورزش و فرهنگ همچنین اجرای کیفی و کمی برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی برای عموم شهروندان با محوریت فضاهای فرهنگی و مذهبی از موارد مورد بررسی و تبادل نظر در این دیدار و هم اندیشی با حضور این عضو شورای اسلامی شهر تهران بود.

شهردار منطقه ۱۴ نیز ضمن مغتنم شمردن حضور اعضای شورای شهر در منطقه گفت: همدلی و همفکری مدیران شهری و سایر نهاد های خدمت رسان سبب تسریع در تحقق اهداف شده که آثار و برکات مهمی را به دنبال دارد.

سالاری پور ضمن تاکید بر اهتمام مدیریت شهری برای توسعه فضاهای فرهنگی و اجرای برنامه های ورزشی، فرهنگی وآموزشی برای ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی شهروندان، برنامه ریزی برای حل مشکلات پروژه‌ ها و رفع نیازهای شهری محله ها با هدف رضایتمندی شهروندان بویژه جوانان منطقه تاکید کرد.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق
  • منبع خبر : سیاسی نیوز