عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرکل هماهنگی فنی عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران با همراهی شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۴ از مهمترین پروژه های اجرایی طرح خدمت این منطقه بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت آن ها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با آغاز طرح خدمت در محلات دارالمومنین تهران، احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران ، از اقدامات صورت گرفته و در دستور کار توسط شهرداری این منطقه با هدف رفع نیاز های شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید میدانی که با همراهی سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران و محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، مدیران شهری و معتمدان مردم صورت گرفت، ضمن بررسی روند بهسازی و آسفالت معابر، نگهداشت و توسعه فضاهای شهری و سبز، تمهیدات ترافیکی در شریان های عبوری، بر هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی در شهر و شهروندان تاکید شد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه با اجرای “طرح خدمت” بخش عمده ای از نیازهای محلات و شریان های عبوری منطقه مرتفع می شود
افزود: در این بازه یک هفته ای تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران برای رفع معضلات شهری منطقه به کار گرفته خواهد شد..
از دیگر پروژه های عمرانی مهم این منطقه که مورد بازدید علوی قرار گرفت سوله بحران جدید بود.

علوی ضمن مثبت ارزیابی کردن پیشرفت اجرای این پروژه و روند رو به اتمام آن ، خواستار تسریع اتمام طرح با پیگیری های مجدانه شهرداری منطقه شد.

سالاری پور نیز ضمن تشکر از حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در این منطقه، توسعه محلات ، رفع نیازهای شهری و جلب رضایت شهروندان را مهمترین هدف پروژه های اجرایی طرح خدمت برشمرد و براهتمام مدیریت شهری منطقه برای تحقق این مهم و خدمت به شهروندان دارالمومنین تاکید کرد.

  • نویسنده : مرتضی فعال اصلی
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14