مدال‌آوری‌های کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو توسط دختران خبرساز شد.

به گزارش سیاسی نیوز، کار ایرانی‌ها در روز سوم مهرماه با درخشش بانوی دوچرخه‌سوار کشورمان آغاز شد.از نخستین ساعات صبح مسابقات دوچرخه سواری کوهستان آغاز شد. در این رقابت فرانک پرتوآذر دوچرخه سوار ایران حضور داشت و با ۷ رکابزن دیگر رقابت سنگین و نزدیکی برگزار کرد و موفق شد مدال تاریخی برنز را کسب کند. این چهارمین مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو محسوب می‌شد و جالب اینکه همانند ۳ مدال قبلی باز هم به نام زنان ایران ضرب شد تا هر ۴ مدال ایران تا صبح امروز را دختران ایران زمین کسب کرده باشند.

تیم چهارنفره ایران نقره‌ای شد

در دومین رقابت ایرانی‌ها در روز دوم، تیم روئینگ چهار نفره بانوان کشورمان با درخشش خیره کننده خود در بین مدعیان آسیایی نایب قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو چین شد.
رقابت فینال روئینگ ۴ نفره بانوان صبح امروز از ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه به وقت محلی هانگژو در مجموعه ورزشی اختصاصی این دوره از مسابقات (فویانگ سنتر) با حضور فینالیست‌های این بخش یعنی تیم ۴ نفره روئینگ بانوان ایران، چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام طبق زمانبندی طراحی شده آغاز شد.
ترکیب تیم ۴ نفره روئینگ بانوان ایران در فینال شامل (نازنین ملایی، مهسا جاور، زینت نوروزی و فاطمه مجلل) بود.

شهربانو مدال خود را قطعی کرد

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ووشو زنان ایران در بازی‌های آسیایی مقابل حریف خود به برتری دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد.

شهربانو منصوریان در روز دوم پیکار‌های ووشو بازی‌های ووشو بازی‌های آسیایی به مصاف “گوزل رحمدوفا” از ترکمنستان رفت.

نماینده کشورمان در این دیدار موفق شد حریف خود در کمتر از یک دقیقه ناک اوت کند و راهی مرحله نیمه‌نهایی این وزن شود. منصوریان با این برد نیز مدال برنز خود را قطعی کرد.

ضمنا در ادامه یوسف صبری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ساندا مردان ایران به مصاف “عزیزبک ایسروئیلوف” از ازبکستان رفت و با غلبه بر وی برنز خود را قطعی کرد.

  • نویسنده : علی صادقی پری