حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در مسجد علی بن الحسین(ع) منطقه ۱۴ ضمن پاسخگویی به مطالبات شهروندان بر توسعه مناسبات مشارکت محور در اداره امور شهر تاکید کرد.

در ادامه نهضت دیدارهای مردمی با محوریت مساجد، آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ پس از بررسی نقطه نظرات، پیشنهادات و نیازهای شهری مردم دارالمومنین تهران، دستورات لازم درخصوص احصاء مشکلات را صادر کردند. آقامیری در این دیدار چهره به چهره بر استفاده از ظرفیت های مردم و مساجد برای حل و فصل مشکلات محله ای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های نخبگان و معتمدین محلی همیار خوب و اثر بخشی در راستای اهداف مدیریت شهری و توسعه محلات است، مساجد را پایگاه اجتماعی و مذهبی امن برای هم اندیشی و اتخاذ تدابیر لازم مدیریت شهری در راستای نیاز و سلیقه شهروندان برشمرد.

مناسب سازی و زیبا سازی کالبد شهری منطقه ۱۴ با محوریت محلات

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه نیز ضمن قدردانی از اهالی شریف دارالمومنین تهران که در حوزه‌های مختلف شهری کمک حال مدیریت شهری بوده اند، از اجرای طرح های توسعه محله‌ای و برنامه‌ریزی برای آبادانی محلات و ارتقای بهبودکیفیت زندگی شهروندان در منطقه خبرداد.

سالاری پور بیان کرد: در این راستا مدیریت شهری از نظرات تخصصی، ظرفیت های نخبگان و معتمدین محلی بهره‌مند خواهد شد.

وی حضور مردم در این محافل معنوی را ارزشمند برشمرد و از استمرار دیدارهای مسجد محور در منطقه ۱۴ با هدف توسعه مناسبات مشارکت محور و تلاش برای مناسب سازی و زیبا سازی کالبد شهری با محوریت محلات خبرداد.

  • نویسنده : حمید عرب