مهدی پیرهادی ، معاون سابق فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۳ تهران و دارای ۲۰ سال سابقه فعالیت در مدیریتهای شهرداری تهران است.

مهدی پیرهادی از سال ۹۷، به عنوان مدیرکل فرهنگی دینی و انقلابی معاونت فرهنگی قوه قضاییه فعالیت می کند. وی، دانش اموخته دکترای روابط بین الملل از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و در اینستاگرامش، خود را فعال امور فرهنگی معرفی می کند. او به همراه برادر و دوستانش، در موکب صاحب الزمان درعمود ۸۲۸ در ایام اربعین  فعالیت کرد و میزبان چهره های مطرحی چون اسحاق جهانگیری، دکتر صفار هرندی و دکتر محمد باقر قالیباف بود.

نگاهی داریم به اینستانوشته های مهدی پیرهادی . اگر شما مخاطب گرامی نیز، نظر و دیدگاهی درباره این جوان دهه شصتی با سابقه در شهرداری پایتخت دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت به اطلاع ما برسانید.

مهدی پیرهادی یک دهه شصتی می باشد که کنشگری از اقدام تا عمل را در فعالیت های انقلابی خود نشان داده است و بر همین رویکرد استوار باقی مانده است.

مهدی پیرهادی

مهدی پیرهادی  کیست؟

مهدی پیرهادی ،فرزند ارشد خانواده و  از جوانان دهه شصتی نزدیک به جریان اصولگرایی  است. مهدی پیرهادی قبل از ورود برادرش محسن پیرهادی ، در شهرداری تهران سمت های مختلفی را داشته است. وی در حوزه های اقتصاد و موضوعات اجتماعی و فرهنگی بیش از  ۲۰ سال سابقه فعالیت در شهرداری تهران دارد .

مهدی پیرهادی ، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۳ تهران را در کارنامه  دارد. وی دبیر قرار گاه  فرهنگی شهید عبدالله میثمی هم بود و مدیریت و راهبری همایش های محله و مسجد محور در سال های اخیر فعالیت داشت. وی ، با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد و رابطین مساجد و بسیجیان پایتخت،  طرح محله  مسجد محور را که ابتکار جالبی بود، طراحی کرد و پایگاه این طرح را فرارگاه شهید میثمی قرار داد.

طرح وی پس از چند سال به عنوان طرحی موفق و تاثیر گذار شناخته شد به نحوی که در همایش محله مسجد محور حضرات آیات نوری همدانی ، مکارم شیرازی و علوی گرگانی ضمن ارسال پیام های جداگانه ای تقدیر و تشکر خود را از این اقدامات ابراز نمودند.

هدف طرحی که مهدی پیرهادی و دوستانش در بسیج و شهرداری تهران دنبال می کردند، احیای مسجد به عنوان کانون اصلی جامعه است. یکی از برنامه های وی در زمان  فعالیت درمعاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۳، احیای صندوف های قرض الحسنه در شماری از مساجد محدوده شهرداری منطقه ۳ بود. وی ناظر بسیاری از پروژهای پژوهشی و تحقیقی اجتماعی در شهر بوده و اثرات اجتماعی پروژهای عمرانی شهر را ارزیابی کرده است.

مهدی پیرهادی  به عنوان معاون پیشرو در حوزه اتاف ( ارزیابی تاثیر اجتماعی و فرهنگی پروژه ها) انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت . همچنین از او به عنوان مدیر برتر در جشنواره شهید رجایی در شهرداری تهران تقدیر شد. در سال ۹۶ و پس از روی کار آمدن اصلاح طلبان به قوه قضاییه رفت و در معاونت فرهنگی قوه قضضاییه ، ابتدا به عنوان مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی و سپس  با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ حقوقی و قضایی مشغول به فعالیت گردید. مهدی پیرهادی در قوه قضاییه چندین طرح با هدف رسیدگی به ایتام ، فقرا و آزاد سازی زندانیان در قالب طرح ابرار و طرح وصال برنامه ریزی و اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

در حال حاضر مهدی پیرهادی نائب رئیس هیئت مدیره تعاونی کارکنان شهرداری تهران می باشد. ۶۴ هزار نفر سهامدار این تعاونی از کارکنان شهرداری تهران بوده و اعضای هیئت مدیره را به طور مستقیم انتخاب می کنند. گفتنی است مهدی پیرهادی طی دو دوره متوالی مورد اعتماد پرسنل شهرداری تهران قرار گرفت و به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شد. نکته جالب اینکه انتخابات دوره آخر در دوره مدیریت اصلاح طلبان در شهرداری تهران برگزار شد .

همچنین مهدی پیرهادی مدیریت چندین مرکز فرهنگی و اجتماعی و موضوعات هنری و اجتماعی در سوابق خود دارد و در خصوص مد و طراحی لباس با رویکرد دینی و بومی کشور فعال بوده است . تشکیل چندین گروه هنری در سطح شهر تهران و کشف  و حمایت از استعدادهای نهفته و بالقوه در مساجد و تشکل های محلی از جمله فعالیت های وی است .

مهدی پیرهادی درباره  بیانیه گام دوم  انقلاب  گفته بود که منشوری جامع از سوی رهبری بوده و سند توسعه همه جانبه کشور است.

حتما بخوانید: با اعضاء شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم

اینستاگرام با مهدی پیرهادی

مهدی پیرهادی  حضور فعالی در شبکه های  اجتماعی ندارد و تا زمانی تنظیم این گزارش،  کم تر از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود. اینستاگرام دکتر مهدی پیرهادی را در این لینک دنبال کنید.

اینستاگرام مهدی پیرهادی

از جدید ترین پست های  اینستاگرامی مهدی پیرهادی در پاییز ۹۸ را مشاهده می کنید که روایت گر داستانی درباره استاد و شاگرد و نحوه نگریستن به دنیا است.

مهدی پیرهادی، از جوانان دهه شصتی نزدیک به جریان اصولگرایی

در عکس بالا  که یکی از اینستانوشته های مفهومی دکتر مهدی پیرهادی را روایت می کند، او داستان یک کارگر کباب فروشی را نقل می کند که پول کبابی  را سرقت کرده و صاحب مغازه را به قتل می رساند و در زمان اعدام، با بخشش اولیای دم مواجه می شود. ..

صفحات اینستاگرامی محبوب مهدی پیرهادی

تابستان سال ۹۷، اینستانوشته ای از مهدی پیرهادی در نقد گروهک ترویستی منافقین و همراهی آن ها با صدام حسین  و رژیم عربستان سعودی. او برای دیده شدن بیش تر این اینستانوشته، از هشتگ BANMEK و هزار جلاد هزار اشرف استفاده کرد.

صفحات اینستاگرامی محبوب مهدی پیرهادی

دکتر مهدی پیرهادی ، صدها صفحه را در اینستاگرامش دنبال می کند که از آن جمله می توان به:  سایت اربعین پرس، سید مهدی شجاعی، دکتر کاظمی کیا، حسین رحیم پور ازغدی ، صنایع چوب منصور، مسعود پیرهادی ، سید ابراهیم رئیسی، صفحات دفاتر آیت الله محمد تقی بهجت، مصباح یزدی و دکتر مجید حسینی اشاره کرد.

مهدی پیرهادی در شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام و توییتر مهدی پیرهادی

برای آشنایی بیشتر و مطالعه یادداشت ها و مقالات مهدی پیرهادی می توانید کانال تلگرامی وی را در این لینک دنبال کنید.

همچنین درباره فعالیت های دکتر مهدی پیرهادی در قوه قضاییه، از  طریق این لینک اقدام کنید.

آدرس توییتر : http://twitter.com/pirhadimehdi

توییتر مهدی پیرهادی