شهردار منطقه ۱۴ بر اجرای برنامه های فرهنگی در فصل پیش رو مبتنی بر سبک ایرانی – اسلامی و با بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی و کانون های جوانان فعال در محلات تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور در نشست شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه که […]

شهردار منطقه ۱۴ بر اجرای برنامه های فرهنگی در فصل پیش رو مبتنی بر سبک ایرانی – اسلامی و با بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی و کانون های جوانان فعال در محلات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور در نشست شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه که با حضور رئسای بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش، پلیس راهور، نیروی انتظامی، فرمانده بسیج شهید محلاتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه نهادهای خدمت رسان بستری مناسب ایجاد شود تا در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت خوبی در روزها و فصل پیش رو با مشارکت خود شهروندان انجام شود.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه در این منطقه مردم، معتمدین محل، مسئولان مساجد و پایگاه های بسیج در کارهای فرهنگی فعال هستند که باعث شده است خیلی از موضوعات در امور فرهنگی و شهری به خوبی پیش رود، یاداور شد:

لازم است از ظرفیت کانون های فرهنگی که آماده خدمت به مردم هستند همچنین ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استفاده شود تا بتوانیم کارهای اثربخشی را در حوزه ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی انجام دهیم.

وی به دغدغه فعالیت های فرهنگی به صورت مشارکتی اشاره کرد و افزود: منطقه ۱۴ آمادگی دارد که با هر فرد یا گروه که برنامه فرهنگی و اجتماعی دارد مشارکت کند. سالاری پور با تاکید بر اینکه دغدغه ما در مدیریت شهری حل مشکلات مردم و رفع نیازهای فرهنگی است، بر همکاری با نهادهای خدمت رسان برای شناسایی چالش ها و آسیب های اجتماعی برای برنامه ریزی بهتر درخصوص اجرای فعالیت های فرهنگی متناسب با نیاز و سلیقه شهروندان به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

سالاری پور به موضوع رویداد سازی در مبنای تاریخ های مختلف اشاره و گفت: در تاریخ های مختلف می توان رویدادهای فرهنگی مختلفی را اجرایی کرد و سلایق فرهنگی را گسترش دهیم تا گروه های اجتماعی بیشتری در بر بگیرد. وی در پایان با اشاره به پیش رو بودن فصل تابستان یاداور شد: برنامه های فرهنگی سه ماهه برای این فصل با لحاظ سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلب مشارکت شهروندان و بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی دارالمومنین تهران در دستور کار قرار گیرد.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق