آموزواره در منطقه ۱۴ ؛ رویداد رقابتی آموزشی آموزواره با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی در میان اعضای خانواده شهروندان منطقه ۱۴ آغاز به‌کار کرد. به گزارش سیاسی نیوز، این رویداد فرامنطقه ای که با راهبری معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در سطح تهران برگزار شده است، مهم ترین رویداد رقابتی آموزشی در […]

آموزواره در منطقه ۱۴ ؛ رویداد رقابتی آموزشی آموزواره با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی در میان اعضای خانواده شهروندان منطقه ۱۴ آغاز به‌کار کرد.

به گزارش سیاسی نیوز، این رویداد فرامنطقه ای که با راهبری معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در سطح تهران برگزار شده است، مهم ترین رویداد رقابتی آموزشی در حوزه رفتارهای صحیح ترافیکی است که این بار با موضوع رفتارهای ترافیکی خانواده ما در دو بخش حرفه ای و آمارتور پذیرای آثار شهروندان از ۵ ساله تا ۸۵ ساله است.

آموزواره در منطقه ۱۴

بر این اساس دبیرخانه منطقه ای معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ آماده دریافت آثار به صورت فیزیکی و دیجیتالی است و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب نقاشی، عکس، فیلم، خاطره، داستان کوتاه، نمایش، سرود، کاریکاتور و پوستر به دبیرخانه تحویل دهند. ضمناً برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت ارسال آثار می توانند با شماره ۰۹۳۶۵۳۲۲۰۴۷ یا با وبسایت amoozvare.ir تماس بگیرند.

شایان ذکر است منطقه ۱۴ در طول ۵ دوره قبلی ۱۲ برنده در محورهای مختلف این جشنواره داشته است همچنین آثار برگزیدگان این منطقه از طریق بیلبوردها و لایت باکس ایستگاه های اتوبوس به نمایش در می آید.

درباره آموزواره

آموزواره یک رویداد رقابتی آموزشی است که شهروندان در هر رده سنی می توانند با موضوع ترافیکی رویداد انواع آثار هنری خودرا جهت شرکت در رویداد خلق کرده به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وظیفه آموزواره بهبود رفتارهای ترافیکی کلیه اقشار و شهروندان جامعه در سنین ، مشاغل و جایگاه های مختلف است. این رویداد تلاش می کند با ۲۴ عنوان آموزشی در همه ی زمینه ها کلیه افراد موثر در ترافیک شهر تهران را تحت آموزش های ترافیکی قرار دهد. کلیه خدمات در این رویداد رایگان می باشد. آموزش قوانین رانندگی ، حمل و نقل پاک ، امداد سوانح ، روانشناسی ترافیک ، قوانین سرنشین ، قوانین حمل بار ، قوانین مرتبط با راکبین موتورسیکلت ، آموزش دوچرخه سواری شهری ، آموزش اسکوتر سواری شهری از کارگاه های آموزشی پرطرفدار پارک ترافیک منطقه ۱۴ هستند.

  • نویسنده : شکوه زین الدینی