نشست «هم‌اندیشی بانوان نخبه فرهنگی، ورزشی، کارآفرین منطقه14 با حضور فاطمه قاسمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی، سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمد امین سالاری پور شهردار و جمعی از بانوان ، بسیجی، ورزشکار،فعال و نخبه منطقه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در نشست هم اندیشی بانوان، ضمن طرح نقطه نظرات و پیشنهادات بانوان نخبه دارالمومنین تهران در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و بیان اقدامات انجام شده خود در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی زنان بر اهمیت و پیگیری حمایت از زنان نخبه و فعالیت‌های آنان تاکید شد.
فاطمه قاسمی پور نماینده زنان در مجلس شورای اسلامی
با مثبت برشمردن همبستگی اجتماعی بالا در این منطقه و وجود مدیر ارشد جهادی و فعالیت های عملکردی مثبت شهرداری منطقه برای اجرای برنامه ها و فعالیت های مورد رضایت و نیاز شهروندان ، برگزاری این هم اندیشی را آغاز ارتباط برای حل مسائل شهر و تسهیل در اجرای امور مرتبط با نیازهای و مطالبات شهروندان دانست.

وی با بیان اینکه ارتباط نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی با مدیران شهری و مسئولان نقش مهمی در حل مسائل کشور در همه زمینه ها دارد،از تلاش برای پیگیری مسائل شهری ، چالش های بانوان فعال و نخبه ، نیازهای افراد داری معلولیت ، توجه به مقوله کارافرینان ،ساماندهی نیروهای انسانی و فراهم شدن بستری مناسب برای گسترش فعالیت های مورد مطالبه بانوان در مجلس خبرداد.
سوده نجفی عضو شورای شهر تهران نیز وجود بانوان نخبه و متدین و فعال را خیر برکت هر منطقه و کشور برشمرد و بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در مباحث مدیریت شهری، سیاستگذاری ها و تسریع مشکلات شهری تاکید کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز با اشاره به فعالیت بیش از۲۱۰۰هیئت مذهبی و هزاران محفل قرانی و وجود خانواده ها بویژه مادران و بانوان متدین و انقلابی در منطقه گفت: هویت دارالمومنین تهران با همین ارزش‌های معنوی شکل گرفته است.

وی با اشاره به وجود مادران توانمند این گوشه از پایتخت درتربیت و پرورش نخبگان و چهره های مذهبی و فرهیخته ، خدمت به مردم شهید پرور و صبور منطقه افتخاری بزرگ برای مدیریت شهری دانست.

سالاری پور از تلاش شهرداری برای ایجاد زیرساخت های مناسب برای استفاده همه شهروندان و اقشار خاص منطقه همچنین استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی برای شناسایی و احصاء مشکلات شهری و بسط فعالیت های آموزشی، پرورشی با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان در دارالمومنین تهران خبرداد.

  • نویسنده : مهدی طاهری
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14