دومین رویداد بازیهای نشاط آور افراد دارای معلولیت با حضور جمع زیادی از افراد دارای معلولیت شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۴ آغازشد.

دومین رویداد بازیهای نشاط آور افراد دارای معلولیت با حضور جمع زیادی از افراد دارای معلولیت شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۴ آغازشد.

به گزارش سیاسی نیوز، این رویداد با هدف ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی و آموزش تخصصی جامعه معلولان و در قالب طرح برنده شو و در دو گروه بازیهای فکری و بازیهای حرکتی با حضور داوران فدراسیون ورزشهای همگانی، کمیته بازیهای فکری هیات همگانی استان تهران و کانون معلولان برگزار و بیش از ۷۰ شرکت کنندگان در ۷ گروه از معلولیتها(بینایی، شنوایی، اوتیسم، کوتاه قامتان، جسمی وحرکتی، ذهنی و سندرم دان) در این بازی ها به رقابت می پردازند.


در این راستا و طی مراسم افتتاحیه که با حضور نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران، صایب مدیر کل سلامت شهرداری تهران، یزدی شهردار منطقه ۱۴ و مسئولان آموزش و پروش استثنایی، انجمن ها و کمیته های ورزشی برگزارشد، صایب مدیرکل سلامت تهران با تاکید بر ضرورت فعالیت ورزشی و مفرح و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت، از برنامه ریزی و همکاری با نهادهای متولی برای ایجاد بستر مناسب برای نشاط و شادی این اقشار خبرداد.

امیر یزدی شهردرار منطقه ۱۴ ضمن مثبت ارزیابی کردن این همایش که برای نشاط و ورزش این افراد جامعه برگزارشده است، گفت: در کنار برنامه های اجتماعیف فرهنگی و آموزشی تلاش داریم تا برای بهتر شدن وضعیت زندگی برای افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند، زیرساخت ها و کالبد شهری منطقه مناسب تر شود.
گفتنی است: در این مراسم پس از اجرای برنامه های شاد ومتنوع ویژه افرددارای معلولیت پایتخت و تقدیر از نخبگان ورزشی دارای معلولیت منطقه و تمامی شرکت کننده در این رقابت های نشاط آور، به جمعی از افراد دارای معلولیت ویلچر اهداشد.

  • نویسنده : علی صادقی پری