ویژه برنامه‌های متنوع گردشگری در راستای حمایت روانی اجتماعی و ایجاد نشاط و امید در خانواده‌ها بویژه دهه هشتاد و نودی‌ها و سالمندان و اقشار خاص در منطقه ۱۴ به اجرا درآمد.

محمد حسین شیخ سفلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: در این برنامه گردشگری ۱۵ روزه که با حضور بیش از۳۰۰ شهروند و اقشار مختلف دارالمومنین تهران برگزار شد، جشنواره‌های تفریحی- فراغتی و تورهای گردشگری و آموزشی برای همه گروه‌های سنی درنظر گرفته بود.

وی با اشاره به اعزام خانواده‌ها به بوستان بانوان و باغ ایرانی، برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی کاشان و مراسم گلاب‌گیری و اردوی تفریحی که ویژه خانواده‌ها از جمله خانواده شهدا و ایثارگر منطقه اجرا شد، افزود: دراین راستا به منظور آشنایی شهروندان با محلات قدیمی و تاریخی تهران اردوی سیاحی و آموزشی تهران گردی از جمله بازدید از محله عودلاجان و رصدخانه ارتش نیز برگزار شد.

شیخ سفلی گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه‌های متنوعی با توجه به نیازسنجی و بر اساس سند تحول معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در حوزه گردشگری شهرداری منطقه گرفته که از جمله می توان به برنامه گردشگری تاریخی معاصر ایران، برگزاری وبینارها با نگاه به تنوع جاذبه‌ها و اماکن گردشگری تهران و منطقه همچنین دوره‌های تخصصی تهرانگردی و گردشگری به ویژه برای نوجوانان و جوانان دهه۸۰ و ۹۰ اشاره کرد.

  • نویسنده : علی صادقی پری